Prutje, dat geluid dat het net heel erg waait dat ken ik hahahaha Soms kom ik het ook tegen en dan zegt me vriend: Het stormt weer in je buik. Volgens mij is het je blaas ofzo. Ik weet t niet, maar het klinkt inderdaad wel grappig. Zoals de anderen ook al zeggen, bij de schaamstreek. Ik heb ik niks aan toe te voegen, anders wordt alles nog een keer herhaald. Hoop echt dat het jullie nu ook lukt.
Dat waai geluidje kan ook een beweging van je kindje zijn. Dat hoorden we bij de verloskundige ook en toen zei ze ah je kindje beweegt.
Dat waai geluid herken ik helemaal! Ik heb gisteravond op bed nadat ik mijn buik had ingesmeerd nog geprobeerd en ik hoorde wel een hartslag maar weet nu niet of dat de mijne was of die van de kleine want het was ineens weer weg.. Ik maak me ook niet druk als ik het niet kan vinden... Ben er wel achter dat hoe harder ik druk des te meer geluiden ik hoor. Hoor alleen tussendoor constant mijn darmen werken denk ik dus het is best lastig om alle geluiden te splitsen.
dat waai geluid is idd van je kindje, mijn vk zei toen ook; het klinkt als een soort golfplaat of waaigeluid en dat is dat je kindje beweegt in het vruchtwater.. wij hadden va 12weken ook al een angelsound maar vonden het hartje ook niet, heb hem toen weg gelegd want ik maakte me teveel zorgen, met 15wkn nog eens geprobeerd en toen gevonden! bij mij zat het precies op het randje van je schaambot (waar je schaamhaar begint om het zo even uit te leggen sorry) ik drukte ook hard erop en dan hoor je het beter.. maar als ik het 'losjes' erop legde hoorde ik ook minder snel iets.. het verschil hoor je meteen duidelijk of het nu de jouwne is of van de kleine uk.. komt wel goed meid!
Ik weet zelf wat ik ongeveer moet horen, heb al 3 kids (waaronder een tweeling) dus het geluid op zich zal ik wel herkennen. Het waaien hoor ik echt heeeeel duidelijk, ik nam aan dat het mn darmen of blaas waren.... Morgen ga ik ff naar de huisarts (die begeleid mijn zwangerschap) en dan vraag ik of hij met de doptone ff wil luisteren. Ik heb met 8wk echo gehad en pas met 20wk weer dus wil ff beetje 'zekerheid'. Heb nu al twee dagen ook niet geprobeerd.... misschien vanaafd nog ff succes allemaal en fijn om ff reacties van anderen te lezen!
Vanochtend weer bij de VK het hartje gehoord en ze heeft me duidelijk laten zien waar ik moet luisteren dus vanaaf maar weer ff proberen.. Ze vond het hartje hoger dan dat ik steeds zocht en dat waaigeluid is inderdaad de kleine die zich beweegt vetelde ze.
jy niet voor het een of ander maar de alectobabysound is pas vanaf 20 weken te gebruiken en zelfs dan hoor je alleen maar gekraak van de doppler zelf.. ik heb hem hier ook liggen ben nu bijna 30 weken maar hoor totaal niks.. je kan hem echt beter terugbrengen meiss,en de angelsound bestellen op de. gift off giving live.. 30 euro.. dan vind je het hartje in no time.. nu zit je je alleen maar gek te maken om geluidjes van de alecto.. meiss. hoe dan ook je gaat het hartje echt niet horen.. met datding hoor!! staat duidelijk op de doos vanaf 5 months...
Ik heb uiteraard de bon niet meer van de alectoangelsound dus terugbrengen wordt dat lastig.. Ik krijg volgende week van een collega haar angelsound te leen en dat is geen alecto en als die wel goed werkt bestel ik die ook.
ja dat is zeker waar! ik deed hem eerst met bodylotion maar idd dat geleid niet nee! ik gebruik nu bio oil dus dan heb ik gelijk wat voor mn huidje en het geleid super....dus olie werkt het beste! trouwens wel een goeie tip van je... is waar ook
Joy, is het nog steeds niet gelukt met je eigen dan?? Hopen dat het met die andere wel wil.. Zou wel heel leuk zijn natuurlijk..!!!