Denk wel dat het je eigen hartslag dan was ja, want die van je baby is duidelijk te herkennen doordat ie zo snel gaat!
achja het zal allemaal wel goed zijn met de kleine uk, volgende week weer na de vk toe!mischien kan zei het wel horen.. die zullen vast wel beter appartuur hebben als dat ik heb haha en hopelijk mag ik voor de 20 weken nog een echo laten maken! maar zal wel niet heb er al 1 gehad! en als dat niet kan laat ik met 18 weken al een pretecho maken, en met 24 weken! lijkt me zo geweldig om te zien! en ben ook zo nieuwsgierug wat et word,.. sommige hebben al een sterk vermoeden maar ik helemaal niet echt geen idee, hadden/hebben jullie wel een vermoeden?
De eerste keer moest ik ook ff goed zoeken.. was toen al 17 weken ofzo, maar het hartje hoor ik vrij laag! Schoppen doet ie ook vrij laag, heel ruim onder mijn navel. Met 12 weken is het vaak moeilijk te vinden! Gewoon iedere week even proberen, en niet al te druk maken als je het niet kan vinden. Is heel normaal rond die termijn en in het begin.
Het is idd even oefenen, maar op een gegeven moment kun je het hartje heel snel vinden. Ik ben heel blij dat ik dit apparaat heb gekocht, het is zo fijn om te horen. Zitten we samen op de bank (mijn man en ik), allebei een koptelefoon op en genieten. Liefs Puck.
Ik gebruikte hem bij Noa gewoon als ik er behoefte aan had,haar hartje luisteren maakte me erg rustig. Later vanaf de 7,5 maand gebruikte ik hem aan het einde van de dag als ik vond dat ze wel erg rustig was geweest die dag. K kan er wel uren naar luisteren haha.
Onze vk heeft gisteren gezegd dat het geen kwaad kan, maar dat ze het niet aanraden omdat het niet kunnen vinden van een hartslagje sommige vrouwen heel erg paniekerig kan maken. Maar zoals wij het doen (2 keer per week of als ouders / zussen op bezoek zijn), vond ze geen enkel probleem! Wij konden het met een week of 16 goed horen thuis, maar moesten wel net boven het schaambot gaan zoeken. Nu, 3 weken later, kunnen we het halverwege mijn navel al goed horen, dus dat gaat ineens erg hard dan!