Hihi evven een vraagje ik heb enorme last van misselijkheid.. heb er zelfs een week voor in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen etc etc... nou vraag ik me af wanneer is bij jullie de misslijkheid begonnen en wanneer werd die weer minder ook alle tips en tricks zijn welkom alvast bedankt
begon meteen al in week 4, is sinds een weekje of twee aan het weg trekken, maar moet nog wel oppassen met wat ik eet vaak gaat het echt wel weer voorbij meid, sterkte!
ohhh ik hoop echt dat ik sneller minder word bij mij want dit ga ik echt niet nog 8 weken trekken hoor... was het bij jullie zo dat het wel steeds minder werd.... nu lig ik namelijk nog de hele dag in mijn bed en kan ik niets even douchen en daarna weer 2 uur slapen... hopelijk willen jullie jullie ervaringen hier neerzetten
ik dacht in het begin ook dat ik het niet zou trekken, heb toen gelukkig wel medicijnen gekregen van de huisarts. ik kon kon niet eens van bed komen en als ik dat wel deed zat ik de hele tijd (letterlijk!) naast de wc wellicht dat je het eens kunt overleggen met je huisarts? de medicijnen hebben het voor mij echt een stuk draaglijker gemaakt
ik heb alle medicatie al gehad zegt de HA ik heb er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen helaas niets hlept... snik snik.. elke dag hoop ik .. morgen is het minder...
Na week 15 en 1 acupunctuurbehandeling met in totaal 3 naaldjes.Was hierna nog 1 dag misselijk. Daarna nooit weer misselijk geweest. WONDERMIDDEL!
Das ook niet fijn, dat je zooooo misselijk bent.. Bij mij begon het met een week of 6 en hield aan tot ongeveer 16 weken. Het enige wat bij mij echt hielp was.......ETEN ...... Ik hoop dat je je snel beter voelt!
rond een week of 6 begonnen en nu nog af entoe, maar is mee te leven moet ik zeggen. Ik eet over de gehele dag kleine beetjes en daar krijg je wel een beetje ritme in. Als ik dan vergeet te eten dan word ik dus misselijk.
Gember ? Heb ik gehoord.. Sterkte met de misselijkheid, en succes met je zwangerschap ! Geniet er een beetje van ! Ondanks de misselijkheid ! -xxx-