angelsound niet kopen voor 20 week!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linni, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me bij de andere reacties aan. Ik hoorde Louise's hartje met ongeveer 13 weken. Misschien heeft je vk dit tegen je gezegd omdat ze bang is dat je je ongerust gaat maken als je het niet meteen (goed) hoort. Maar in het begin is het best lastig hoor, je kindje heeft dan nog zoveel ruimte.

2. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    vanaf 20 weken is onzin hoor!

Ik hoorde het hartje van de kleine met 9 weken en 6 dagen duidelijk!
    Ben nu 12 weken en ik vind het hartje gelijk als ik luister!

Bij mn vorige zwangerschap gebruikte de vk met 13 weken een dopler en vond het hartje zonder problemen van mn meisje.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik heb het ook met beide zwangerschappen al vroeg kunnen vinden. Soms is het even zoeken, heb ook wel eens een half uurtje gewacht, omdat de baby dan wat ver weg lag en daarna weer gevonden.
    Ik voel hem nu zoveel, dat ik hem amper nog gebruik. Inderdaad wel een andere koptelefoon erop zetten, dat scheelt een hoop.

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Inderdaad onzin!

Ik hoorde het heel duidelijk met 13 weken.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Lariekoek :)

Bij Ruben kocht ik hem met 13 weken en hoorde het hartje gelijk.

Nu hoorde ik hem met 11 weken ;)

De tip van een andere koptelefoon is een goede idd. Ik gebruik een heel goed koptelefoontje nu en je hoort het veel duidelijker als met die erbij zit. EN gebruik veel baby olie of iets dergelijks.

6. linni

linni Lid

18 feb 2009
    14
    0
    0
    1e bericht was van mij........ linni

Ik vond het ook raar dat ik niets hoorde maar de vk zei dat tegen mij, Ik zal het zeker nog wel eens proberen. Omdat ik vele leuke reacties wel lees. Het leek mij ook zo leuk. Maar omdat ik gelijk bang was natuurlijk komt omdat ik bij een controle van 14,5 dagen geen hartslag meer te horen was en mijn kindje dood was. Dit is 6 jaar terug. En ik ben daarom ook nog steeds bang. daarom leek me dit apparaat ook leuk, om af en toe even te horen.

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

er zijn inderdaad wel apparaatjes waarbij je pas vanaf 20 weken een hartje kunt horen.
    bijv de bebesound.
    ik had zelf ook een angelsound en heb het vanf 11 weken daarmee kunnen horen.

8. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    ik vond het hartje ook al met 11 weken, wat raar joh! ik luister er 1 of 2 keer in de week naar, gewoon omdat ik het leuk vind om te horen!

9. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Heej, dat van die koptelefoon is echt de beste tip die ik in tijden gehoord heb.
    Het maakt echt heel veel verschil. Ik hoorde het net 2x zo luid terwijl het geluid van de Angel Sound half zo hard stond en ook nog minder ruis, TOP!

10. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Wij hoorde het met 15 weken ongeveer maar dan wel met de koptelefefoon van de angelsound. Ga vanavond gelijk proberen met een andere koptelefoon.

11. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    @ linnie: ik had het apparaatje ook gekocht omdat ik me zorgen maakte ivm eerdere miskramen. maakte me ook best zorgen dat sommigen zeiden al wat met 10 weken te horen en ik met 12 weken nog niet. Uiteindelijk hoorde ik het hartje met 13 weken en inmiddels hoor ik het ook wat duidelijker. Het is mogelijk om het te horen vanaf 12 weken, maar gewoon niet bij iedereen. Misschien zit jouw placenta aan de voorkant en hoor je het daarom minder goed? Ik heb ook een andere koptelefoon gebruikt, zoeen die je echt in je oren doet, daarmee hoor je het beter.

@ kanellie: hoe klinken die schopjes en zwemgeluidjes dan? ik hoor soms wel opeens een hard geluid, maar dan denk ik dat ik dat zelf wel zal doen omdat ik beweeg, want het is zo hard.

12. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Nadat we een een kindje waren verloren hebben we bij de eerstevolgende zwangerschap ook direkt een angelsound aan geschaft..met 9 weken ben ik voor het eerst gaan luisteren en na een tijdje zoeken had ik het toch echt gevonden!
    bij de zwangerschap erna(deze) ben ik uit nieuwschierigheid al met 8 wk en een paar dagen gaan luisteren en na lang zoeken had ik m toch echt ook weer gevonden..kon hem tot een week of 12 niet altijd vinden, maar wist dat dat heel goed kon dus maakte me er ook niet druk om.

en idd na 20 weken voel je je kindje hoogstwaarschijnlijk al best goed en gebruik je m niet tot nauwelijks meer..

13. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Ik hoorde het hartje met 14weken, dus je VK zit er helemaal naast.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep total BS hihi

na de 20 weken voel je je baby dagelijks dus heb je hem eigenlijk geeneens meer nodig :p

Ik kon het al horen met 10 weken en heel duidelijk (zelfs op kunnen nemen)

goede gel gebruiken
    rustig op bed liggen en richting je muts richten zeg maar
    met een koptelefoon (niet die erbij zit want die is shit kwaliteit)

keigoed te doen!

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik hoorde het hartje ook al wel vanaf een week of 14...

Wel moet je flink duwen en zoeken... en het helpt als je een volle blaas hebt...

Ik heb toen ik de baby voelde ook de angelsound niet meer gebruikt...

16. linni

linni Lid

18 feb 2009
    14
    0
    0
    HOI ALLEMAAL IK HEB HET NOG EENS GEPROBEERD EN HOORDE HET HARTJE NU WEL !

GROETJES LINNI

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hai!

Ik heb de Angelsound zondag als verjaardagscadeau aan mijn lieverd gegeven! Super enthousiast en blij was hij ermee, ik moest gelijk gaan liggen en hoopvol ging hij luisteren! Maar.... niks... Hij was helemaal teleurgesteld! :(
    Ik ben nu niet ongerust ofzo, want ik weet dat het goed zit met dit kindje. Is gewoon een gevoel. Maar ik vraag me af of we missschien het anders moeten doen?
    Ik gebruik de gel die bij de Angelsound bijgeleverd is en we gebruiken eigen oordopjes ipv de AS-headset. Bovendien hebben we de AS op z'n allerhardst staan! Doen jullie het ook zo?

Alvast bedankt!

Gr Lisszy

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Super fijn voor je dat je het nu wel hoort!
    Wat een geruststelling! :D

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb heel veel aan de angelsound gehad. Vanaf 10 weken kon ik het hartje al vinden. Het was wel even zoeken maar iedere keer vond ik het hartje.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    He jammer dat het niet is gelukt! :(

Bij ons ging het veel beter met baby-olie dan met de gel die erbij zat. Ook hielp het om de as juist niet op z'n hardst te zetten. En je moet soms wel even flink zoeken en een beetje duwen. Maar sommige baby's verstoppen zich er gewoon voor. Ons meisje krijgt het nog steeds voor elkaar om het apparaat van de vk weg te schoppen en dan niet meer te horen te zijn :)

Oh, nog 1 ding: het is mij NOOIT gelukt met de as. Mijn vriend kon het veel beter... :( :oops: Misschien is dat ook nog een idee? ;)

Oh ja, en een volle blaas wil nog wel eens helpen.

Deel Deze Pagina