angelsound niet kopen voor 20 week!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linni, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en vooral heeel laag zoeken.. op schaambot, naast schaambot... veel verder kan beebje niet zijn :)

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oké, dan ga ik het met baby-olie proberen en een volle blaas!
    En dus ook niet de AS op z'n allerhardst? Ik had het idee dat ik dan meer "interne" hoorde :D
    Maar ik ga even wat mogelijkheden proberen! En het kan echt geen kwaad voor de baby toch?! :oops:

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    ik hoorde um met 9 weken zeer duidelijk.
    wel met de koptelefoon van me i-pod..
    die wat erbij zit is echt waardeloos!
    nu hoor ik volgens mij zelfs beweeg geluiden.denk ik?

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Het kan na 12 weken geen kwaad meer. De meningen zijn erover verdeeld of de baby er last van heeft. Maar goed, de baby heeft ook last van andere dingen soms. Dat kun je niet altijd voorkomen. Maar ik zou het niet dagelijks doen, bijvoorbeeld. 1 of 2 keer per week is sowieso geen probleem.

5. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    nou ik heb dat rot ding ook gekocht. maar weer terug in de doos gedaan want ik VOELDE de kleine er tegen aan schoppen en in dat ding hoorde ik niets. af en toe wel het hartje, maar de kleine beweegt te veel.. maar toch. als het er recht tegenaan schopt en je hoort het niet.. vind ik dat maar een rot ding hahaha

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank je wel! Ik ga mn best doen! :D

7. p0ppemieke17

16 nov 2008
    26
    0
    0
    student
    limburg
    ik heb het gisteren gekocht en direct uitgeprobeert
    niet dat ik me zorgen maak maar gewoon voor aan familie die er niet dicht bij is betrokken het hartje toch te kunnen laten
    horen en ze vinden het allemaal super zet de geluiden op pc en stuur
    maar door maar zelf vind ik het niet zo super fantastisch want voel hem
    toch bewegen maar ja

liefs,,

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    helemaal mee eens, mijn vk vind het zelfs een onnodig ding. je gaat er inderdaad alleen maar van stressen als je het hartje even niet hoort. Snap dat je na een miskraam je kleine zoveel mogelijk wilt horen, zodat je weet dat het goed gaat.

mijn vk krijgt heel veel vrouwen naar haar toe die met stress binnen komen rennen dat ze hun kindje niet horen en dat ze snel controle willen enzo. en dan blijkt er dus helemaal niks aan de hand te zijn. Ik wilde ook een angelsound en heb het op advies van mij vk niet gedaan. ene kant ook heel blij mee want ik stress al meer dan genoeg.

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik hoorde het al bij 9 a 10 weken..

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Een volle blaas wil ook nog wel eens helpen, dan ligt je baarmoeder wat hoger. Hier hoorde ik hem met 11 weken al.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik denk dat als je idd snel in de stress schiet je beter geen angelsound kunt kopen, of in ieder geval dan niet VOOR de 14 weken.

Ik heb het bij mijn 1e ook niet gedaan voor de 12 weken, om mezelf niet op stang te jagen. MAar nu had ik hem al in huis, en was ik de eerste weken erg onzeker. MAar ik WIST dat als ik eerder begon met zoeken de kans erg GROOT zou zijn dat ik niks zou horen. Dus ik heb me daar ook niet druk om gemaakt, ik zocht gewoon om de 2 dagen, en dan max 5 minuutjes.

Rond de 11 weken vond ik hem, sindsdien heb ik nog 2 keer geluisterd en beiden keren kon ik hem gewoon vinden.

Dus als je er gewoon nuchter in kunt staan hoeft het geen probleem te zijn. Maar raak je snel in de stress dan gewoon niet doen. MAar een ALGEMEEN advies dat voor IEDEREEN geld is er niet vind ik.

Deel Deze Pagina