Graag hoor ik jullie ervaringen over de Angelsound en de Doppler. Wat is het verschil? Welke is het makkelijkste in gebruik? Zie dat de prijzen nagenoeg gelijk zijn. Sorry als deze vraag verkeerd geplaatst is!
ik heb de angelsound van de kijkshop en kan niet meer zonder,duurde even voor ik doorhad hoe en wat,maar heb er nu dik plezier van
volgens mij is mijn angelsound een dopler en zit er dus geen verschil in... ik heb die van mij via internet hoe duur ie was weet ik niet precies heb m van m lief gehad
Hier ook een angelsounds. Hier heb ik hem besteld, met gratis gel en toen de microfoon het niet deed ineens (kan gebeuren he) toen mocht ik hem terug sturen en de volgende dag kreeg ik al een nieuwe! Super service! http://www.voshealthshop.nl/N_frame.htm ... t_122.html
Ik heb ook een Angelsounds en ook van Vos Health Shop net als MamaKitty. Op donderdag besteld en betaald en vrijdag al binnen. Er zat ook een gratis flesje van die contactgel bij. Super-snelle service. Wij luisteren ongeveer 1x per week 5 minuten, en ik vind het erg fijn om af en toe even de bevestiging te krijgen dat het hartje nog klopt! We hebben het geluid ook opgenomen op de pc (kabeltje zat erbij) en trots aan de familie laten horen.