Omdat Justin zo verwend is met nieuw speelgoed, biedt ik zijn speelgoed aan waar hij niet meer (veel) mee speelt. Dit is; vanaf 0 jaar: 3 tiamo knuffeltjes, knisperboekje. Samen 5 euro. vanaf 0,5 jaar: nijntje bal, houten sambabal, fisherprice sleutelhanger met leuke 'doe dingetjes', 2 badboekjes 1 van nijntje en 1 van kikker. Samen 7,50. Rond 1 jaar: v-tech dierendraaiboom (7,50), v-tech brabbelbabbel kat (7,50), kinderreiskoffertje pandabeer (5,00), kleine box met abrick bouwstenen (lijkt op duplo) (2,50), grote box met bouwstenen (lijkt op megablocks)(5.00), 3 boekjes dieren kleuren en een houten boekje van pooh (2,50), telefoon (met muziek/melodietjes)(5,00), kralenspiraal ikea (5,00), fisherprice cementauto wat kraaltjes kan draaien (3,50), als je dit in 1 koopt, kost het je 40 euro en krijg je er een muziekdoosje vd lion king gratis bij. Ook heb ik nog de 'Oxxy' eerste loopschoentjes, valt als mt 20 (1x gepast, waren te klein) kleur bruin/zand voor 12,50 en een lief dalmatiërpakje, valt als mt 86/92. voor 5 euro. Alles is als nieuw
Gratis gekleurde box af te halen, pb me dan maar. Tas met mooie knuffels voor 2,50 voor in Justin's spaarpotje.