Angelsound te koop in normale winkel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lillies, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hallo allemaal,

Vanmiddag zijn we bij de gyn geweest voor een vervolg op onze 20 weken echo. Onze beeb heeft hartritme stoornissen waarvan ze hoopten dat ze nu over zouden zijn. Helaas niet.

Nu wil de gyn dat we óf twee keer per week naar de verloskundige gaan om de hartslag te controleren óf dat we dat zelf doen. Nu willen we dat dus zelf doen en zijn daarom op zoek naar een Angelsound.

Ik zag een heel aantal webshops waar je ze kunt bestellen. Maar wij gaan zaterdagochtend een week naar Terschelling en ik wil dat ding dan eigenlijk wel mee.

Nu vroeg ik mij af, weet iemand waar ik zo'n ding gewoon kan kopen? Ik dacht aan een apotheek of een electronica zaak? Iemand suggesties? Vooral op of nabij de route Enschede - Harlingen :D

Alvast bedankt!

2. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    De kijkshop verkoopt ze

3. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Echt? Geweldig! Ga ik morgen gelijk halen. Probleem opgelost :D

Dank je wel!

Deze kan op slot wat mij betreft....

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

marktplaats ook daar heb ik mijne gekocht voor een prikkie :p

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    van de kijkshop komen de meeste klachten...
    je krijgt ze ook bij babyplanet of babydump etc etc.. allen prenatal verkoopt ze niet..

maar de kijkshop is niet alleen door mij, ik lees het vaker hier op het forum echt af te raden...

succes ermee! :)

6. Kijkshop is idd niet aan te raden, waarom bestel je niet via internet, vaak ook erg snel in huis.

7. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Heb hem via internet besteld, die van de kijkshop heb ik ook gehad en werkte inderdaad niet.

8. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Heey meid ik heb hier nog een angelsound liggen... Misschien iets voor jou??? Ik heb hem veel gebruikt tussen 12de en 17 de week maar gebruik hem helemaal niet meer omdat de kleine dagelijks veel aan het schoppen is...

9. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Zucht... Ik zou wat vaker online moeten zijn ;) Heb net vanochtend voor mijn werk dat ding bij de kijkshop gehaald.

Nou, morgenvroeg maar terugbrengen en ik heb bij de baby-dump eentje kunnen reserveren voor morgen! (Bedankt voor die tip!)

Allemaal bedankt!

10. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hi Destiny,

Ik zie dat we tegelijk ongeveer posten. Ik heb er net eentje bij de baby dump gereserveerd... Maar in ieder geval bedankt! Ik vind het erg lief dat iedereen zo meedenkt!

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb die van de kijkshop , maar geen problemen mee gehad , Kon het prima horen.....

12. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    ik heb ook die van de kijkshop gehad en mij beviel hem prima. Gewoon de angelsound.

Deel Deze Pagina