Weer eens opgeruimd en de volgende dingen heb ik in de aanbieding: -Deurstrips van Ellen Veilige Vingers (nog nieuw in de verpakking) - spiegel om je baby in de auto in de gaten te houden - handig meeneemstoeltje - warme voetenzak - babyfles en potjes warmer + sterilisator 3 in 1 - baby dekbed + dekbedhoezen - originele tummy tub - handige beugel om strijkijzer aan de muur te hangen - stevige poef met wasbare panterprint hoes Stuur maar even een pbtje als je interesse hebt of andere foto's wil zien.
Het is een stoffen stoeltje dat je over een gewone stoel heen kunt hangen. Zie bijgaande foto. Voor 2,50 over te nemen (ex. verzending). Wil je meer foto's zien, stuur me maar even een pb met je emailadres.
Het merk is Reer en is nog steeds te koop voor 54,99 bij babywalz (alleen lichtgroen ipv geel). Hij is over te nemen voor 19,00 excl. verzending. pb me maar bij interesse
Ik heb ook nog een ficus van zo'n 1.80 meter in een mooie betonnen pot in de aanbieding. Deze is niet licht, want er zit 50 liter aarde in de pot. PB me maar bij interesse dan kan ik een foto mailen.
Ficus is verkocht. Check voor foto's mijn advertenties op MP Marktplaats.nl - Advertenties van Mamoeska uit Rosmalen Ik heb nl. ook een handige tv kast te koop om je kostbare tv te beschermen tegen kinderhandjes. Je kunt m ook in de kleur van je keuze verven