Angelsound, vanaf wanneer hoorde jullie het hartje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miepens, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik heb gisterenavond nog even geprobeerd om het hartje te vinden. helaas niet gelukt. Misschien zit ik wel helemaal verkeerd te zoeken en ik ben natuurlijk ook erg vroeg in de zwangerschap. Misschien is het hartje gewoon nog niet ver ontwikkeld genoeg (of is mijn buikvetrol gewoon te dik?? haha).
    Ach, misschien vanavond of morgen nog eens proberen.

2. Bloemetje24

21 jul 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon het bij ons eerste kindje horen na een week of 15, en met onze tweede helemaal niet. Het is trouwens NIET goed, volgens de verloskundige en echoscopiste waar ik geweest ben. Een professionele doppler gaat via geluidsgolven, een goedkope angelsound via straling, wat erg slecht is voor je kindje. Ik heb hem dus de deur uitgedaan.

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik denk dat je een beetje vroeg bent met luisteren. Verder moet je echt heel erg laag zoeken. Geluid is te vergelijken galopperend paard.

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hoe laag is laag? Ik zat gisteren op een gegeven moment zo laag als mijn vagina, nouja, overdreven, maar wel heeel laag. Ik denk echt dat ik nog te vroeg ben geweest.
    Voel nu wel wat krampjes aan mijn rechter lies. Misschien gisteren iets te hard geduwd, of kan dat geen kwaad?

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb er net een gekocht, en geluisterd.
    Hoorde het hartje.. Prachtig, wat wonderbaarlijk toch *zucht zwijmel* haha.

6. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Vanaf ongeveer 11 weken hoorde ik het hartje. Ik was echt blij verrast.
    Ik heb bij 12 weken 's ochtends proberen te luisteren, maar kreeg het toen niet gevonden. Maar 's avonds had ik hem binnen de korste keren wel gevonden. Dus misschien is het wel dat 's avonds de baarmoeder wat hoger ligt dan in de ochtend en dat het dan makkelijker te vinden is.

Deel Deze Pagina