Ik kreeg de Angelsound binnen op de dag dat ik precies 12 weken zwanger was en ik kon het hartje toen ook al horen, iets boven mijn schaambot en aan de linker kant. Bij een eventule volgende zwangerschap ga ik het zeker eerder proberen! Het is net een paardje in galop. En je hoort echt wel het verschil met je eigen hartslag, want dat van je kindje gaat veeeeel sneller Succes en veel plezier! Groetjes, Caitlin
Hallo, ik heb vanmorgen de Angelsound uitgeprobeerd.. Ik ben 9 weken en 2 dagen en heb de hartslag gehoord.. Het was wel even zoeken.. Ik wou het aan mijn man laten horen maar toen kon ik hem niet meer vinden.. haha volgende x beter.. Gewoon blijven proberen..
ongelovelijk maar waar... hier hoorde ik het hartje vanaf 9 weken en 3 dagen. Moest nog wel echt zoeken en helemaal bij mijn schaambeen luisteren. Nu hoor ik hem gewoon direct als ik hem op mijn buik zet!
Ik heb het hartje gevonden! Wat geweldig, en je herkent het inderdaad meteen. Wat een heerlijk gevoel om het thuis te kunnen horen
Ik heb het geprobeerd na de 12 weken. Ik vind wel dat je het bij de verloskundige veel duidelijker hoort. Ik kan het zelf met de angelsound niet altijd goed horen. Vanaf 17 weken voelde ik de baby bewegen, en heb ik hem niet meer gebruikt.
Hier gekocht tijdens de zwangerschap van tweede kindje. Ik heb hem toen voor het eerst geprobeerd met 8,5 week zwangerschap en ik had hem vrijwel meteen! Ik ben nu weer zwanger en hoop hem binnenkort ook snel te kunnen horen !! Ik vind de eerste weken echt verschrikkelijk ! Ik denk wel dat je figuur er mee te maken heeft. Als je gewoon slank bent hoor je het vaak sneller dan wanneer je heel zwaar bent!