Volgens mij vanaf 37 weken. Zo ver ben ik nog niet, maar ik voel me al wel hoogzwanger, met alle beperkingen....
Deze vraag is al een keer gesteld aan de Vk, hier haar antwoord http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... oogzwanger
ik persoonlijk vind vanaf 37 weken. Dan is alles klaar om te komen en mag je ook veilig thuis bevallen. Dus in principe zonder poespas...
Ik voel me eigenlijk ook nu echt hoogzwanger.. Ben net afgelopen week gestopt met werken en nu begint het afwachten.. nog een paar dagen en ik mag bevallen.. Dus ik zeg vanaf de 36/37 weken
Ik heb ergens gelezen dat je hoogzwanger bent de laatste twee maanden van je zwangerschap. Ik persoonlijk voelde mij hoogzwanger vanaf 37 weken. Alles is dan klaar en het kindje mag komen. Succes met de laatste loodjes! Groetjes Sandra
Hoogzwanger ben je in het laatste trimester van je zwangerschap (aldus diverse internetsites). Maar verder denk ik dat het een kwestie is van gevoel.. ik voel me sinds deze week hoogzwanger doordat mijn maag en longen minder ruimte hebben en dat heeft gevolgen voor mijn dagelijkse bezigheden.
off topic: jeetje, dat heb ik nu al, ik kan geen trap meer oplopen zonder buiten adem te zijn en kan lang zo diep niet meer inademen als in het begin. denk idd dat hoogzwanger zijn meer een gevoel is van de zwangere, maar ook van de omgeving. ik zie soms ook wel iemand met een hele dikke buik, voordragend, en dan krijg ik ook zo'n gevoel van 'poeh, die is hoogzwanger'.
En dan moet je nog 16 weken totdat je baarmoeder op haar hoogtepunt is.. O, dit is niet lekker opbeurend.. Zolang je nog niet een rotgevoel hebt onder je ribben, valt het nog mee!
haha ik heb alle kwaaltjes die je normaal in de tweede helft pas krijgt al in de eerste helft gekregen. de vk was er stomverbaasd over. ben er erg laconiek onder: het is tenslotte niet anders. het kan ook altijd nog anders worden en dat ik me straks opeens heerlijk voel en anders.... sja dan niet haha veel leuke dingen doen en het eindigt echt wel een keer
oooow, je husselt je zwangerschapsweken gewoon door elkaar. Niets mis mee.. maar week 40 wel week 40 houden he?
haha lijkt me erg verrassend als ik in week 21 opeens een volgroeid kind in m'n armen houd maar ook dan is het welkom hoor! iedereen heeft al wel de verwachting dat het eerd komt. ben nu uitgerekend op sinterklaas en ben zelf een week eerder jarig, dus daar gokt iedereen nu op natuurlijk