stel ik wil een legging aan,(heb al best ene ei buikje) moet ik die dan onder me buikje dragen?of dragen jullie de broek tot echt over de buik? mijn lijkt het als je je legging of broek onder je buikje draagt zo een hang kont krijgt in je broek momenteel draag ik thuis me trainingsbroek echt over me buikje heen,en dat is best gek zcht,omdat ik dan hoogwater efect krijg hoe doen jullie dat?ik wil namelijk echte positiekleding nog even uitstellen
heey meiss je bent nu 12 weken zie ik ik denk dat het toch tijd word voor positie kleding zitten heerlijk! liefs ancie
ja ik denk zelf,dat ik best een buik ga krijgen,vroeg,omdat ik nu al echt een ei buik heb,en nee dat zijn niet alleen me darmen dus ik wou de positie kleding echt wat langer uitstellen,omdat ik het een drama vind wat leuks te vinden dus probeer het nog even uit te zingen in leggings enzo maar weet niet goed hoe te dragen,hahahaha ziet er zo gek uit eigenlijk
Ik heb echt zwangerschapsbroeken, andere broeken knellen bij mijn onderbuik en dat is echt niet fijn! Verder heb ik een legging van miss etam, voor over je buik, zit ook heerlijk!
Ik draag ze over m'n buik. Dan zit het bij je kont ook beter. Ik heb nog een paar leggings 4 maten te groot gekocht (van die maillotleggings vd hema) en die draag ik nog, gaat best. Hoef je nog niet perse positieleggings te kopen.
o oke dus miss etam heeft ook leggings? en als je een truitje erover draagt,zie je dan niet die streep van je broek zo hoog erdoor heen komen? tja ik vind het zo lastig welke broek nu goed zit en een beetje staat ook nog enigzins bij me vorige zwangerschappen droeg ik een tuinbroek,met een vest eroverheen,maar kan helemaal geen leuke vinden momenteel
scapino kan je heup trainingsbroekken halen miss is dat dan wat voor je of bij de c&a gewoon heub broekken liefs ancie
bij promise hebben ze van die leuke leggins, heb gister toevalig 3 gehaalt....en zitten ook zo heerlijk nog ook .
Lekker positiekleding gaan dragen, zit veel fijner. Ik had ook zon heupbroek, maar die zakten na verloop van tijd echt af. Nu heb ik een Mamalicious broek gekocht, en met een band over de buik, die zit HEERLIJK!
Ik heb een legging van prenatal (20 euro) en in het begin sloeg ik de "lange" buik gewoon om. Als je een niet al te strak truitje erover doet zie je erniets van. Ze zitten heerlijk en ik vond het toen met 12 weken beter zitten dan een gewone legging of traininsbroek.
Oh, ik draag alleen maar zwangerschapsbroeken voor OVER je buik. (ik heb ook wel een gigantische buik hoor) Ik probeer ook weleens wat onder mijn buik te doen, maar dat zit me zo niet lekker! Ik kan me voorstellen dat je zwangerschapskleding nog even wil uitstellen, maar straks zul je merken dat het echt lekkerder zit hoor!
Positiebroeken, -rokken, -leggings en zelfs -joggingbroeken herlijk over de buik heen! Onder de buik zakt van m'n kont af en bovendien vind ik dat koud en krijg ik er striemen van!
Lekker zwangerschapskleding kopen joh! Zit heerlijk! Tegenwoordig is deze kleding echt leuk en modieus en hoeft niet eens altijd superduur te zijn. Miss Etam heeft ook leuke dingen. Ik draag vanaf 11e week de broeken ivm buikje en flinke opgezette darmen en nu mijn buik echt begint te groeien vind ik het heerlijk. Tevens kleed het een zwangere mooi. Tenminste ik vind dat ik er (ondanks mijn maat 46, erg mooi uit zie!). Wat ik ook heerlijk vind zitten: de grote onderbroeken voor zwangeren van de miss etam of Anita. Maar sommige vinden deze niet fijn omdat ze echt heel hoog komen (tot aan je bh bijna). Voor deze dames is ook zwangerondergoed wat onder de buik valt. Ik zweer bij de hoge degelijke onderbroeken. Niet zo charmant, maar heerlijk! Succes Jille
ik zou toch ook al zw.kleding gaan kopen hoor! je hebt het dalijk toch sowieso nodig! (en nu dus ook, omdat je al een buikje hebt!) Ik droeg vanaf de 8 weken ook al zw.kleding.. had zo;n buikpijn anders.. lekker shoppen!
Ik ben fan de de H&M mamma collectie. Gewoon leuke spijkerbroeken, ook smalle en je ziet niet dat het positiebroeken zijn Dat was echt super vooral in het begin. Ik begon ook snel te groeien en had deze al met 10 weken aan en niemand die het zag! Legging ook van de H&M, gewoon lekker over je buik en niemand die het doorheeft
dank jullie wel voor de leuke tips en de adviezen van winkels ik ga vanaf volgende week is even goed in de opgegeven winkels kijken en mischien moet ik er maar aan geloven ja aan de positie kleding,als die zo modern is als omschreven
Bij de prenatal heb je mamalicious. Heel leuk merk en niet duur. Op www.bellyfashion.nl heb je er ook veel van. verder hele leuke webshop! Ik heb er een skinny besteld. Verder, als je je eigen broeken nog wel dicht kan doen, buikbanden gebruiken onder je shirtjes? Ik heb het geluk dat ik al mijn broeken nog pas, omdat ze best wel laag zijn.
Ik had vorige zwangerschap zo'n lage broek onder mijn buik (in de aanbieding bij Prenatal voor maar 5 Euro), maar halverwege de zwangerschap ging dat ding erg knellen onder mijn buik, zat gewoon rot. Ik hoef alleen nog maar broeken en rokken die ik lekker over mijn buik kan trekken, zit veel lekkerder. Vorige week mijn eerste positiebroek gekocht, zal er binnenkort toch aan moeten geloven, mijn spijkerbroek begint al iets strakker te zitten.