Leuk joh! wist helemaal niet dat dat bestond. heb er net 1 besteld via internet. kan m dan nog wel niet gebruiken. Maar heb m vast in huis! Nu al zin in. Nog ff geduld hebben.
Ik heb een dopler idee gekopcht via internet. Helaas ligt die van mij nog bij de bij het postkantoor verdikke. Ik wilde hem gisteren ophalen maar ze zijn pas vanaf 16.30 open en toen was ik al aan het werk.
hoi meiden , Ik had hier laatst ook een gesprek over op juli mama,s ! Ben ook een stresskip door eerdere MK zonder enig teken dat het mis was(5 weken in de waan gezeten dat alles goed was). Maaaaaar ik dacht dus ook dat het gewoon via een microfoon was! Heb via de officieele website opgezocht dat het via echografie gaat (dus DEGELIJK WEL geluidsgolven!). Er stond wel bij dat het totaal onschadelijk was maaar te vaak al die geluidgolven LIJKEN mij niet echt bevordelijk.... Ben nu al echt verslaafd aan dat ding dus ik moet hard m,n best doen om m vaker weg te legen! Heb m de afgelopen dagen maar 1x op een dag gebruikt en dan echt 10 sec als ik het hartje heb gevonden! (ben het aan het afbouwen ) Heb wel gemerkt dat de beeb er echt op reageerd en na een tijdje luisteren (voordat ik het wist van de geluidsgolven) hij constant aan het bewegen en schoppen is! Liefs
Naar mijn weten is het ook een microfoon. Ik kon het hartje voor het eerst horen met 10 weken (en ik was toen zwanger van de 1e )
ik heb het hartje meteen gevonden toen ik m binnen kreeg dat was met 9 weken en 2 dagen maar ik moet er wel bijzeggen dat me baarmoeder 2 weken in groei voorloopt. Dus je kan t meteen proberen maar dan geen paniek als je het niet kan horen.
meiden het is echt geen microfoon ..... Zoek maar op op de officiele website.... via echografie , geluidsgolven dus Te lang is wel schadelijk en te vaak ook ...