Hallo meiden! Ik ben pas 4 weken zwanger, maar ik zal het binnenkort toch al moeten vertellen aan mijn schoonouders. De reden is misschien een beetje gek, ik rookte en dronk graag een lekker wijntje. Nu ben ik gestopt met beide dingen...maar als ik naar mijn schoonouders toega...dan moet ik dus zeggen: "nee, ik ben gestopt, en ik drink ook niet meer" Eén en één is twee Hoe deden jullie dat?
Hey Juenco, allereerst gefeliciteerd! Ik heb het ook al erg vroeg verteld..een week voor carnaval heb ik de test gedaan en bleek ik 3 weken zwanger te zijn. Aangezien ik normaal met stappen, en zeker met carnaval , ook drink, heb ik het dus verteld! Eerst wilde ik het alleen aan ouders + friends vertellen..maar ach, het is toch ook leuk om je geluk te delen! Ondertussen weten veel mensen het! Maandag ga ik het dan ook op het werk vertellen! Suc6 ermee!
Dank je! Mijn ouders weten het inmiddels, die heb ik gebeld, ik kon niet wachten ...ze waren wel een beetje in shock positief hoor, ze hadden het niet verwacht!
wij hadden het gelijk een dag na de test al tegen me schoonouders gezegt je kunt het beter zeggen dan geheim houden vinden wij dan