Help ik heb roze-verlies na nog geen 5 weken zwangerschap. Wat nu?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Deke, Jul 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deke

Deke Actief lid

Jan 9, 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    #1 Deke, Jul 3, 2009
    Last edited by a moderator: Jul 5, 2009
    hey!

Ik weet van dinsdag dat ik zwanger ben. Daarnet had ik echter wat roze afscheiding. Is dit normaal? Ik hoop zo dat mijn regels er niet door komen! Ik was nu zo euforisch na 10 maand wachten!! Ik heb een digitale test van CB bij de apotheek gehaald om straks thuis nog eens te testen. Kan hij dat nu al zien moest ik niet meer zwanger zijn? Verdorie toch, ik kan wel schreien, maar ik zit op het werk :(

Heeft iemand dit ook gehad op nog geen 5 weken zwangerschap?

Liefs
    Deke

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Je kan dit het beste posten bij: eerste symtomen.
    Dit is alleen om te melden dat je zwanger bent, en dan krijg je minder reacties.

Het kan soms gebeuren en hoef echt niet te betekenen dat het mis gaat hoor! Ik eb het zelf niet meegemaakt maar er zijn hier zat meiden die je meer kunnen vertellen.
    Sterkte!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Als eerste gefeliciteerd, ik heb het ook gehad hoor maar dan met 11 weken zwangerschap en verloor echt heel veel bloed en nu word mijn zoontje 19 juli alweer 4 jaar oud !
    Dus het hoeft niet erg te zijn ik lees het hier ook wel vaker
    zolang je geen krampen hebt zal ik me niet teveel zorgen maken en als je dat wel doet (wat ik me enorm goed kan voorstellen) dan zou ik de vk bellen.
    Sterkte !!

4. Deke

Deke Actief lid

Jan 9, 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Bedankt voor je reactie. Blijkbaar heb ik mij véél te snel zorgen gemaakt. Het is bij dat ene drupje roze gebleven. En heb gisteren dan nog een digitale test gedaan en die zegt nog steeds zwanger. Vanavond weet ik de uitslag van mijn bloedtest. Toch spannend allemaal!

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik ben heel erg blij voor je meis !!
    gelukkig maar een druppeltje nu kan je er wel vanuit gaan
    dat alles goed zit !
    Toch spannend idd die bloedtest maar gaat goed komen hoor !

6. Super meid, ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Heb zelf in de 6e week bruinverlies gehad, ging meteen van het ergste uit. Gelukkig was alles goed met de echo en klopt het hartje. Ik denk dat het van de innestelling is geweest.

Share This Page