Speelkleed van zachte velours met twee stoffen bogen die aan het kleed bevestigd moeten worden. Samen in handige draagtas. Stimuleert de zintuigen en ontwikkelt motorische vaardigheden. Handgeborduurde applicaties. Felle kleuren- en stoffen. Rammel-, knipser- en piepgeluidjes. Diameter 90 cm. Hoogte boog 55 cm. Vanaf 0 maanden. Ook handig voor onderweg, b.v. denk aan logeerpartij, camping/appartement etc. Mijn zoon is nu 19 maanden, en gebruikt hem niet meer. Hij ziet er nog heel goed uit. De vraagprijs in de winkel is ca. 40 euro. Maar ik vraag voor 22,50 euro. Bieden mag ook. Groetjes, Miranda
Deze keer doe ik een foto bij, dan is duidelijk voor jullie! Kan je iemand blij maken van wie onlangs een kindje heeft gekregen? B.v. een kadotip?
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar misschien kun je 'm op marktplaats zetten? Ik heb er een paar maanden geleden heeeeel lang naar moeten zoeken omdat ze elke keer net waren verkocht als ik erop reageerde, dus volgens mij loopt het daar wel
Ja ik heb het ook op de mp geplaatst, nu nog steeds. Tot nu toe heeft niemand interesse voor...helaas pindakaas. Maar ik geef niet op. Wie weet op een dag wel