Ik heb te koop: - 2 kruiken van de hema met 2 kruikzakken met dirk het draakje van prenatal, zeer weinig gebruikt, slechts in de 1e week. Zo goed als nieuw! Mag weg voor 10 euro (excl verzenden) ophalen mag ook. - Wit badje met dirk het draakje van prenatal erop. Met standaard in de kleur wit. Zo goed als nieuw! Mag weg voor 10 euro (excl verzenden) ophalen mag ook. - Limegroene bumbo seat met wit tafeltje (origineel bumbo) Geschikt vanaf 3 maand. Deze set is te koop in diverse internetwinkels voor minimaal 57,90 excl verzenden. Dus komt de prijs al gauw op 64,65 euro! Nu bij mij voor 37,50 euro bij afhalen en 42,50 euro bij verzenden! - Mobiele telefoon, Samsung SGH-L700 Mooie telefoon, zonder krassen!!! Werkt goed. Is misschien maar 1/2 week/weken gebruikt ivm cadeau roze kleurige mobiel die ik leuker vind. Doe een leuk bod! Ophalen of verzendkosten koper. - Doos vol kleertjes voor jongetje. Pakket / doos vol kleertjes voor jongetje maat 50, 56 en 62. Broekjes, truitjes, t-shirtjes, sokjes, schoentjes, jasjes, vestjes, rompertjes, slofjes. Veel kleetjes nauwelijks of niet aan gehad omdat we zoveel hadden. Diverse merken, ook A-merk! Ophalen of verzenden (kosten koper) Bieden vanaf 15 euro. - Positiekleding (spijker)Broeken, shirtjes, buikbanden, jurkjes. Maat 36 tot 40. (ik begon in mijn zwangerschap met maat 36 en eindigde met maar 42, maar kon met al deze kleding heel mijn zwangerschap door!) Diverse merken: mamalicious, prenatal, h&m, c&a. Pb me maar wanneer je interesse hebt. - originele dvd van reservoir dogs We hebben deze dubbel. Heb je interesse in 1 of meerdere artikelen, stuur me een pb. Foto's komen hieronder in andere berichten, aangezien ik maar 1 foto per bericht kan plaatsen.