Ik ben alle kleertjes en accessoires aan het uitzoeken. Ik heb alles gesorteerd in verschillende 'pakketten'. Ik heb er nu een paar op foto gezet. Er volgt nog veel meer, maar omdat het best veel werk is in etappes Houd het topic dus in de gaten Alle kleertjes zijn stuk voor stuk nagekeken, schoon en in goede staat. Verkoop als Pakket, of gewoon los, alles mag. T.e.a.b. De volgende links dus alvast; Meisjeskleding Maat 50 - 74: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Jongenskleding Maat 50 - 56: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Jongenskleding Maat 62 - 74: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Allerkleinste Maatje (Maat 44): Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
PS Ik heb ook nog een groot pakket mooie kleertjes voor een Jongen Maat 80 - 86. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om die op foto te zetten, maar als je interesse of vragen hebt stuur dan gewoon even een PB, dan kan ik evt ook foto's regelen Groetjes!
@ Evamerel, ik heb je een PB gestuurd @ Elmo, Thanks. Ja ze groeien hard he _ Difrax Spenendoekje = verkocht
Link voor Winterjasje, Winterslaapzakje en Badjasjes: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Link voor kleertjes in neutrale kleuren, dus voor zowel Jongen als Meisje (Maat 50 - 62): Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Hoi Noatje, Ik heb eerder vandaag al een mailtje gehad van iemand die ook interesse heeft in die maten. Ik maak dus deze week nog foto's en zal die erop zetten, maar ik hoop dat je begrijpt dat zij eerder is, dus mocht zij ook na de foto's nog interesse, ze voor gaat. (zoniet stuur ik je zeker een berichtje ok?) Groetjes!
Link voor Jongenskleding Maat 80 - 86 - 92: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Het volgende uit het pakket jongenskleding maat 80 - 92 = verkocht: nr 1 Paarse shirt Gz on the run Nr 5 spijkerjack Nr 7 groen geruit shirt nr 11 paars gestreepte shirt nr 12 grijs met paarse shirt.