Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amigo1985, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik heb er eentje te leen, 1 keer hartje kunnen vinden. maar hoor het wel steeds bewegen. alleen op een gegeven moment hoor ik helemaal niks meer!!!
    maar volgens mij zijn de batterijen leeg! hahahahaha
    dus van de week even een nieuwe batterij kopen en weer proberen, want heb nu 3 keer geprobeerd en 3x valt al het geluid na 3 minuten. hahahaha
    verder vind ik het wel een bijzonder ding!

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik heb gisteren die van alecto gekocht bij kijkshop hij doet het niet :S fijn koop je iets nieuws doet ie het helemaal niet die gaat mooi terug het is 40 euro vind ik zonde.....

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ow das niet goed, idd terugbrengen! Ik bestel morgen via internet een angelsound, zijn goede reacties over, dus ik ben benieuwd..

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat gek, ik heb er ook zo eentje en die doet het prima. doet ie het helemaal niet? of ben jer ergens niet tevreden over?

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Nee hij doet het helemaal niet :$ ik die batterij ingestopt ineenkeer heel raar geluid dacht dat ie ging ontploffen hahahaha n toen alle instructies gevolgd maar helemaal niks ook gen lampje die brand of dergelijk;)

6. sweetty

sweetty Lid

11 dec 2009
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    ik heb een hele fijne doppler, de luvion deluxe-80 is wel wat duurder dan de angelsound.
    maar heb hier hele prettige ervaringen mee en is te koop bij babyplanet en ook via internet.

succes!

Deel Deze Pagina