Getsie

Discussion in 'Zwangerschap' started by AstridDi, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    As. woensdag hebben we eigenlijk de nekplooimeting (3 weken geleden afgesproken).

Aangezien ik veel heb meegemaakt op zwangerschap-gebied (verliezen van kindjes in laat stadium) heb ik controles om de 2 weken.
    Nu zit er dus 3 weken tussen en voel de angsten al behoorlijk!! (laatste echo+controle bij 9 weken zwangerschap)

Word ik net gebeld door het z-huis, hebben ze me verkeerd ingepland!
    De npm doen ze altijd alleen op donderdag en vrijdag, dus nu is mijn afspraak 1 dag verzet!

Nou, zal je denken, waarom maak je je druk om 1 dag, maar geloof me, de angst vliegt me nu al om mijn oren, en nu moet ik er nog een dag langer mee omgaan ........

Pffff hadden ze me niet gelijk goed kunnen inplannen 3 weken geleden ... SJUCHT! :x:x

2. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    He getver, wat een rotbericht. Een dag maakt dan veel uit, ik kan het me heel goed voorstellen. Hier maakte ik me ook altijd druk om de echo's die ik gehad heb. Ik heb er ook meerdere gehad omdat 2 eerdere zwangerschappen niet goed gingen, en dan sta je er toch met wat meer stress in dan normaal al het geval.

Sterkte meis enne......je hebt je ukkie al gevoeld, dus probeer van het goede uit te gaan he?

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik heb ukkie idd al gevoeld, maar sinds een paar dagen ook al niet meer, en hartje is nog steeds niet te vinden met de Babysound doppler :(:( Dus maak ik me al heel erg druk en dan is 1 dag later echt een ramp :(

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    kun je niet even bij de VK langs voor hartslagcontrole voor je eigen gerustheid?
    gewoon VK bellen hoor!!! want als je zo in de stress ziti s ook niet goed!

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja precies dit zou ik ook even doen hoor..
    Voor je eigen gerustheid :) En meestal zijn ze niet zo moeilijk als ze weten dat jij je zorgen maakt ;)
    Sterkte meis!

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Ik loop niet bij een vk, maar bij de gyn in het z-huis, dus ff snel binnen wandelen voor controle met doptone zit er dus helaas niet in, daar moet dan ook weer een afspraak voor gemaakt worden!

Helaas kan ik (volgens mij) niet anders dan "rustig" afwachten tot donderdagochtend

Share This Page