Wie oh wie heeft er nog een driewiel onderstel voor een maxi cosi cabrio? Op internet is helaas niet zoveel te vinden... Groetjes Nann
Volgens mij past die op de Quinny. En hij past ook op de Maxi Taxi (heb ik ook). Als ik zoek vind ik er wel een hoop.
Hij past niet op mijn Quinny onderstel, die is al te verouderd Zoek eigenlijk geen maxi taxi want dat zijn die vierwielertjes, toch? Heb liever zo'n driewieler met wat grotere wielen. Maar ga zeker nog even zoeken op een wat nieuwer model Quinny onderstel, thnx!
Maxi Taxi is er volgens mij ook in 3-wieler. Maxi Taxi en Quinny zijn namelijk van dezelde fabriek, om het zo maar even te zeggen. Heb even gekeken. Maxi Taxi is er zekers in 3-wieler uitvoering. Voorbeeldje staat hier.
Thnx voor het zoeken Daphne! Ben inderdaad inmiddels wat tegengekomen maar tot nu toe allemaal ietsje te duur
Juist die adapters zijn het probleem, omdat het onderstel uit 2000 stamt zijn de adapters daarvoor niet meer verkrijgbaar...
Das wel jammer zeg. Ik heb een Maxi Taxi uit 2002 en ik kon nog wel onderdelen bestellen. Zo heb ik gisteren toevallig nieuwe handvatten besteld. Eerlijk gezegd heb ik nog niet gekeken of de Maxi Cosie op de adapters past. Ga ik nu eerst maar eens doen...
Pfft, ik heb er een half uur over gedaan, maar ik ben er uit hoe het bij die van mij zit. Misschien heb jij hetzelfde, dus ik zal t ff uitleggen. Ik had ook adapters voor de MC erbij. Die passen inderdaad niet. Maar de nieuwe MC past wél op de adapters waar de wandelwagen-wieg op zit. Weet niet of ik het zo duidelijk neer zet, maar misschien heb je er iets aan.
Thnx voor het uitzoeken Daphne, echt super! We zijn nu maar op zoek gegaan idd naar een onderstel incl. adapters voor de nieuwere maxi cosi's of naar nog een redelijk nieuw onderstel waar we zelf eventueel adapters nog voor kunnen halen.
Dus bij jou werkte het niet, wat bij mij wel werkte? Jammer! En graag gedaan hoor, t uitzoeken. Ben blij dat ik nu ook weet hoe mijn MC erop moet, want om dat te gaan vogelen als de kleine er is...