Ukkie zit bij elke moeder op andere plek en verplaatst op den duur ook. Bloedverlies lijkt me juist geen goed teken (sorry voor mn eerlijkheid, maar jij geeft aan dat het je vertrouwen geeft), gaat wel alles goed dan? xxxxxxxxx
ZOdra je dan het hartje weer hoort of ziet ben je toch weer gerustgesteld. Ik tenminste wel ze kunnen geen reden vinden voor het bloedverlies dus hoop dat het er maar bij hoort. Het is al vanaf het begin soms wat bruin. Vorige week echt een mega bloeding gehad erna heel veeel kramp. Ging echt uit van een mk. Heb daarna toch nog een goede echo gehad. Erna is het verlies bruin geworden en dat is het nog steeds. Dus gister weer een echo gehad en ook die was weer super!! Dus als je dan een hartje kan horen met een apparaatje, geeft mij wel weer vertrouwen op dat moment.
hmmm...sja ik hoop dat het goed blijft gaan voor je. Maar niet in paniek raken als je t hartje niet kan vinden, want soms zit ie gewoon te diep en met 8 weken kun je m echt nog niet horen. Ik hoor bij de mazzelaars die het hoorde bij 10,5, maar vele horen het pas na 12-13 weken. Succes en ik duim voor een goede zwangerschap. xxxxxx
is niet zo hoor, ik heb m gehoord bij zeven en een halve week!En da's echt gebeurd. Was moeilijk te vinden, maar wel gevonden. En nu hoor ik m nog iedere dag heel eventjes.
Gister besteld en vandaag binnen gekregen, ennnnn hij werkt! Wat gaaf zeg Is een cadeautje voor vaderdag
Ik kan het hartje gewoon nooit vinden. Ik hoor hem elke keer gewoon bij de vk, maar met de angelsound vind ik hem nooit. Ik heb gewoon niet de gave...
Hoor je je eigen hartslag wel dan? Als je die ook niet hoort zou ik toch eerder denken dat het aan de angelsound ligt.. Wat jammer zeg dat het nooit lukt!!
Je gaat, zeker bij 12 weken ongeveer, helemaal naar de onderkant van je bekken, dus bij je schaamhaar zeg maar. helemaal zoeken onderin, tussen je heupbotten, zo laag mogelijk. Kan links, rechts en in het midden zitten. En links en rechts echt goed in de hoeken zoeken. Daarbij ook het rondje waar je mee zoekt van de angelsound, goed kantelen alle kanten op als je op een bepaald plek stopt. Ik moet m altijd bijna wat gekanteld houden, de ene keer naar boven, de andere keer naar beneden. Ook nu vind ik het hartje nog laag in de buik (ongeveer 10 cm onder de navel), altijd aan de rechter kant. Succes!
Zelfs met 15 weken kan je hem nog wel eens niet vinden.. hadden wij vandaag namelijk bij de VK, uiteindelijk bleek uit de spoedecho dat alles helemaal in orde was.. maar je schrikt toch.. dus ik denk dat je over een ijzersterk gevoel moet beschikken, want je moet inderdaad niet in paniek raken als je hem niet vindt.. (en dat deed ik dus bij de vk wel, dus reden dat ik zo'n ding niet thuis hoef haha)
Goed nieuws: mijn eigen hart klopt! DIe hoorde ik zoemen linsk en rechts bij mijn bekken De kleine nog niet kunnen vinden helaas. Misschien over een paar daagjes!
Heb er 1 van 30euro ofzo. Goed ding. Hoor het heel goed. Ik gebruik hem alleen amper. Veels te bang dat ik in de stress schiet wanneer ik niets vind. Ben ik verwachting van een 2ling, dus zal ook niet weten of ik ze beide gehoord heb of niet...
pff ik heb me vandaag zo een nieuw ding aangeschaft, maar heb al spijt ,ik hoor totaal niks van hartslag of stampje ofzo, mijn eigen hartslag ook ik wel, nu maak ik me ontzettend veel zorgen. herkent iemand dit ? heb ook zo een zeurderig gevoel .
15 weken het kan zag idd dat sommige hem pas nog later hoorde hoor! Het schijnt heeeeeeel goed zoeken te zijn langzaam en dat ding een beetje bewegen op 1 plek zeg maar. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon ffies de vk bellen! Die kan je vast geruststellen!