ja zeggen ook dat het vanaf 12 wweeken is he die angelsound. maar geknetter kan het bewegen zijn. ja dat is wel zo hoe later je het doet hoe meer mens je natuurlijk ziet. maar ja wij lopen bij de gyn en krijgen toch elke keer een echo. wij doen al een geslacht echo en de 20 weken natuurlijk en hoop dat ze het dan kunnen bevestigen wat we eerder te horen kregen haha tnt staak alweer? ook de pakketdienst?
horen we pas over 5 weken helaas. misschien eerder bij gyn maar dat is nog maar de vraag... we hebben de afspraak gemaakt. nu kunnen ze het nog niet zien alles is nog te klein
oja maar ik dacht dat je bedoelde dat ze het al wisten en jij daarom zei van.. en hoop dat ze het dan kunnen bevestigen wat we eerder te horen kregen ... hihi vandaar die reactie van mij
ow om die manier, maar ik bedoelde als ik de geslachts echo heb gehad dat ze dan bij de 20 weken echo hetzelfde zeggen..
Fijn dat je weer gerust gesteld bent door de echo Fay! Nu weer rustig verder zoeken Haha snel zelf maar 1 gaan halen lapalma, de tnt staakt morgen ook nog begreep ik dus daar kun je niet van op aan Merk hier dat het geluid echt steeds harder gaat en dat uk hoger ligt (tussen schaambot en navel). Eerst deed ik altijd met oortjes luisteren en nu gaat het al prima via de luidspreker (heb een 2e handse gekocht waarvan de nieuwprijs 80 euro was dus die is iets anders dan de standaard). Ook de plopjes en golfjes worden echt duidelijk. Heerlijk om naar te luisteren!
hoi hoi nog iemand nieuws? @loki haha wat fijn dat je het steeds beter hoort!! echt mooi! ik kan m nog steeds niet horen maar deed t met babyolie zal t vanavond met gel proberen..ging de laatste tijd heeeel wat gel doorheen vandaar ik hoor wel een soort van getik.. echt vuurwerk van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver af.. kan je t wel mee vergelijke
nou ik heb hem steeds op dezelfde plek nu wel iets harder. vindt het toch vooral leuk om het samen te doen... verder zoek ik steeds mijn aders in mijn liezen op en dan weet ik weer hoe het niet moet klinken en dus vindt ik hem vrij snel.
je zou het kunnen proberen. denk dat alles wat glijd wel goed is, het moet gewoon niet snel indrogen. ik heb geen gel heb de angelsound op marktplaats gekocht en vond het niet nodig om zo'n dure fles te kopen, want dan moet je ook nog eens verzendkosten betalen
heb m ook van marktplaats en kreeg de gel erbij alles bij mekaar kostte met 20 euro en het was nog in de buurt ook! en heb t zelf opgehaald meteen kijken of t wel betrouwbaar was.. ja de mensen moeten je wel aan staan als je t van ze overkoopt.. vind ik dan!! nja dus had alles compleet. mja k hoor trouwens nog niets. maakt ook niet uit maar ja ik moet w8e tot 20 dec. veel te lang voor de volgende echo. zou je bijv je vk kunnen bellen dat je je zorgen maakt? en graag eerder een echo wil? of is dat erg?
ik gebruik de zwitsal mama buikenbalsem en dat werkt prima. Ik merk wel dat je hele kleine bewegingen moet maken om de kleine te vinden en soms lukt het me amper. Ik ben ook best wel dik en ik hoor het beter als ik hard druk op mijn buik. succes met zoeken!
Gisteren op controle bij de verloskundige geweest en kreeg nog een echo Echt heel leuk! Ze vond wel knap dat we elke keer hartje kunnen vinden want kindje ligt diep in mijn buik verstopt en de moederkoek ligt voor. Net weer even baby geluisterd en mijn man hoorde het direct weer paar leuke opnames kunnen maken. @Fayy misschien mag je eerder komen maar alles is goed dus weet niet of ze dat doen bij jullie je kan het allicht even vragen. Maak je je nog steeds zoveel zorgen?
fayy, ik zou je niet te veel zorgen maken en te vaak gebruik maken van dat ding, want je maak jezelf helemaal gek! maar aks je echt zorgem maak kan je altijd je vk bellen en vragen of zij het hartje kan horen en zo niet zal je kunnen door sturen of geruststellen. wij horen hem ook niet altijd en soms dan zit ik wel een kwartier te schuiven over mijn buik! kleine bewegingen en gewoon rustig blijven.
HUhhhhh ik maak me geen zorgen en van die angelsound word ik al helemaaaaaaaaaaaaal NIET gek. ben al sinds 11 weken aan t zoeken en niet eens een week geleden heb ik t hartje gehoord bij een echobureau dus ik weet dat dat goed zit. neee.. als ik me gek zou maken om die angelsound had k m allang boven op de kast gegooit. Ik vind het gewoon zolang duren voor ik weer aan de beurt ben voor een mooie echo! ik maakte me vorige keer wel zorgen datk niet meer misselijk was maar ja de echo was geweldig dus geen zorgen en het hartje klopte 164 dus dat was ook prima etc. en nu ik weet dat misselijkheid weg kan zijn geniet ik daar alleen maar van! maar vorige week heb ik dus een betaalde echo laten doen omdat ik pas de 20ste weer naar de vk mag. maar ik vind dat veel te lang en al helemaal omdat ik niets meer voel.. ( voelde ik al niet) maar goed daar geniet ik alleen maar van. maar toch dat van de vorige keer grrrr vandaar dat ik niet zolang kan w8en! en ik zsm weer heen wil en daar maak ik me druk over ja.. omdat ik zsm weer heen wil. dus ik weet niet of ik nu ga bellen of niet want als k t zo bekijk is t volgend weekend sinterklaas.. anderhalve week later een midweekje weg en dan 2 dagen daarna al een echo. dus inprincipe gaat t best snel.. maar niet als ik nu zo tellen ga. bedoel t berichtje trouwens niet boos hoor!! liefs @ zustertje wat gaaf dat je nog een echo kreeg! geweldig !! en nee ik maak me geen zorgen maar lees hier boven maar hihi kan gewoon NIET wachten!
daar bedoelde ik dus eerder " liegen " mee dat ik een leugentje doe om bestwil het was ook een voorbeeld anders had ik allang gebelt alsk echt zorgen maakte
haha fayy, wij mogen ook pas over 2,5 week vind het ook heel lang duren, maar des te mooier is het, want dan zie je echt weer hoe snel je kindje groeit!!!! en anders kun je weer zo'n betaalde echo doen... maar je kunt het wellicht proberen natuurlijk! haha
ja me vriend zei van lieg maar niet want er zijn mensen die echt wat mankeren en dan ga jij ff lopen liegen.. zo zei hij dat.. nja hij is wel eerlijk.. hihi ik denk datk nog een betaalde ga doen.. en aan de andere kant denk ik..ik moet gewoon w8en.. ooo wat is het lastig als je t hartje zelf kan luisteren kan je om de dag ff naar t kindje luisteren.. lijkt me gweldig dus dan krijg je steeds wat mee zegmaar.. maar helaas moeten wij nog ff geduld hebben om t zelf te mogen horen krijg graag wat van ons kindje mee enz.. zoals een geluidje van t hartje of een mooie echo..kan er niet genoeg van hebben gister werd ik wakker met een zere keel trouwens en nu hele tijd hoesten en zere keel.. steeds kokhalzen onder t hoesten pff. dat is wat minder verder geen kwalen gister trouwens weer een steekje hier en daar. maar thats it. en jij ? trouwens als ik sta voel ik t harde randje in me buik maar als ik lig niet meer maar ja. vorige keer trouwens met de echo sliep ons kindje.. zo met zn handje in de lucht.. met me vorige zwangerschap(mk) lag het kindje ook precies zo alleen nu zag ik de vingertjes ( wat ouder natuurlk).. alleen 2 dagen later was t hartje gestopt met kloppen.. ( waar ik veeeeel later pas 8tr kwam) dus heb een nachtmerrie gehad dat t zelfde is overkomen met deze.. nou geloof me ben blij dat ik lekker wakker ben en t niet voor t echie was.. dan schrik je je toch wel ff. Slapen baby's trouwens altijd met hun handje zo omhoog of t zwaait? of niet? ik zie nu wel t armpje hahaha vorige keer was k niet zover dus helemaal dezelfde is t niet.. maar omdat bij beide zwangerschappen t kindje sliep en zo lag.. ik ben benieuwd of die van jou als hij/zij slaapt ook zo ligt en neee.. vond wel erg ik gelijk ooo t beweegt niet maar ja t sliep komt omdat daarvoor t kindje lekker bewoog maar goed na vorige keer is t ook niet gek datk veel vragen stel. en neeee ik ben nu helemaal niet angstig of wat dan ook.. heb gewoon die rotdroom in mn kop zitten en zoiezo was ik al benieuwd of alle kindjes zo slapen in de buik was ik vorig zwschap al benieuwd na maar nu helemaal ben nu ff lekker brintapap eten kan geen normaal stukje brood doorheen veel te ruw me keeltje . .grr liefss
Oja t hartje hadk gezien van dichterbij en ze legde alles uit en de voeten en armpjes en een goed gevuld buikje heeft t kindje ! vorige week bij de echo excuses trouwens voor al mn vragen en doen. ( ik denk dat ik soms overkom als een asociaal) ik praat er graag over.. ik weet t ook niet.. een tik ofzo? houd dr echt van om over babys te praten nu t zo goed gaat etc. ben erg tevreden met dit forum
ja ik ben ook tevreden met dit forum, kan hier best veel vragen en mijn onzekerheden kwijt. al moet ik zeggen dat ik niet echt onzeker ben hoor. voel aan alles in mijn lichaam dat ik zwanger ben, voel me zo anders! heb steeds die misselijkheid en ben moe en mijn borsten zijn gewoon niet normaal! maar mijn kindje lag zo met 7 weken en met 9 weken lag hij op zijn kop en met 12 weken was hij alleen maar aan het bewegen en lag hij ook met zijn hoofd naar beneden en benen omhoog, dus zou het niet weten of kindjes altijd zo liggen.. mijn vriend wordt wel een sgek hoor, dat ik alleen maar over de baby praat haha... weet jij al of je borstvoeding gaat geven?