Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja borstvoeding.. aan de en ekant wel andere kant niet.. heb tot week 9 gerookt.. dus ik weet niet of t invloed heb op de borstvoeding.. dus ik zie wel ik stel er eerst honderden vragen over bij de vk haha. het is wel beter voor de baby + het kost je niets :D

heb straks om 19:00 een echo ;$
    Ik ben nu echt bang. niet normaal.. echt niet niet niet normaal.
    kben dus helemaal niet misselijk enz:( pff en nee dat is niet erg.
    maar nu ik over de 12 weken ben. o o o, nu kan je gerust zeggen datk beetje stres :)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

geniet van je echo!
    Ik heb pas weer bij 20 weken een echo maar luister wel bijna elke dag even naar het hartje van ons kindje.

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

jeetje fayy, maak je toch niet zo druk!
    komt vast allemaal goed!
    laat maar weten hoe het gegaan is.
    denk als je straks je kindje weer ziet, dat je dan echt moet gaan geloven dat het goed gaat en minder druk maken, want dat is al helemaal niet goed voor je kindje!!

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

Pfffffffffffffffffffff

logisch toch me eerste echo NA 12 weken,
    maargoed ben zo pissig..om 19:00 moesten we er wezen
    me vriend is weg.. die zou optijd terug komen.. heb m gesmst..krijg niets terug.. het is een halfuur rijden kan je nagaan
    ik ken m zo niet.. ben zo boos.. hoe kan ie mij nou laten zitten :S
    hij vond t wel duur weer zo'n echo mja hij maakte zelf deze afspraak :S en hij moet niet zo zeiken heb zn carkit +telefoon laats betaald meer dan 400 eu.
    wat is nou belangrijker ik en zijn kind of wat anders.. pff
    ben me nest in.
    rot dag, en k hoop voor hem dat ie t heeft verschoven naar 8uur ofzo..want anders blijf k na t weekend mooi een tijd bij me moeder.. ben dr echt ziek van.
    ja het is de eerste keer dat ie t flikt hoor, maar o zo gemeen.
    k spreek m ook vaak aan dat ie wat vaker over ed zwangerschap moet praten waneer ik dat zeg moetk zowat janken en hij ook dus ik geloof m ook en hij doet oook zijn best.. ja mannen zijn anders maar ja.. dit KAN gwn niet.
    hij repareert pc's nou dan zegt ie die afspraak maar eens ff af voor mij..
    sorry ben zo pissig zo kwaad.
    ik ga een soort gelijk iets terug doen serieus waar. pff wat een hufter. kan alleen maar janken.

5. AHzondag

fayy, misschien heeft hij wel een goed reden!

wij hebben ook geen echo meer gehad hoor na 12 weken. dat is meestal zo, dat je pas na een paar weken terug hoeft te komen.
    misschien was de afspraak wel afgebeld ofzo en was hij het vergeten te zeggen..

het komt vast allemaal goed en je zal vast nog wel een andere dag kunnen...

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    fayy,
    meisje toch komt wel goe is mss door het slechte weer é of sneeuwt het nie bij jullie?
    En is het nie beke veel nu al terug echo laten doen je bent toch ook nog maar gew was da de dag nie voor ikke, weekje geleden?
    maak je niet zoveel zorgen meiske das nie goe voor u en de baby!! ik heb nu pas terug echo op 22dec (pret) en 23 bij de gyn
    komt allemaal wel goed hoor meisje laat wa weten é
    knuffel!!!

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja het sneeuwt hier wel :)
    maar hij zou heel even wat doen hier in de buurt..en om half7 smste ik hem al van we moeten zo wel weg.. en hij ging om kwart voor 5 van huis omdat hij t dan wel zou redden.. komt ie net pas thuis zegt ie me niets. ik ook niet heb net ff me hart uitgestort.. hij zei we kunnen er toch over praten.. ik zei JIJmag er over praten ik heb er niets mee te maken heb me alleen maar druk gemaakt of we wel optijd zouden komen.
    nja hij zei ja ik had dit niet zo moeten doen blablabla en moest janken..
    nou sorry maar ben gewoon pissig
    nja lter meer..
    sorry ik klink zo emo :)
    hihi

liefs

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

Het is weer goed, nadat ik alles ff duidelijk gemaakt hda hij heeft 100000x sorry gezegt en hebben nu een andere afspraak staan want werden gebelt door t echobureau we hebben voor 11 dec een afspraak staan om 08:30 en dan krijg ik een mooi dvdtje mee enz:)
    en dat met me vriend is al goed, snapte alleen niet hoe hij dat in zn hoofd kon halen.. omdat ik m echt NIET kende zo.
    maar tis weer goed :)
    slaap lekker meiden
    liefs fay

9. AHzondag

nou gelukkig is het weer goed fayy..
    nou leuk als je ook een dvdtje krijgt.

wij hebben gisteren nog even gezocht en wat ik dacht dat ons kindje was, was overduidelijk een ader hahaa..
    we hebben hem gevonden en we hoorden hem heel snel gaan en opzich wel duidelijk. weet nu waar ik naar moet luisteren, want het klink echt heel anders. eerst hoorde we zo'n zuigende hartslag mar dat is het dus niet haha..
    je hoort echt wel wanneer het hem is en dan twijfel je geen moment meer!

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi
    ik heb gister nog eens geprobeert en hoorde inene vet veel!! niet dat ik t hartslagje hoorde maar soms een heeeel hard geluid dat bleef hangen enz. haha misschien bewegingen van de baby? had t iig nog nooit gehad..en indd ik weet nu ook waar me aders zitten :p dat gezuis en geklop van je eigen hart hahaa :)
    dus je hebt t hartje eigk voor t eerst gevonden nu?? terwijl je dacht dat je m al eerder had ? :p

11. AHzondag

ja we hadden hem wel eerder, maar elke keer dacht ik als ik alleen was dat hem dus weer was!
    maar nu hebben we hem echt en dat vergeet ik nu niet meer, je hoort het ook steeds duidelijker.

ja gerommel kan idd het bewegen zijn, want wij horen ook steeds plopjes enzo heel hard en dan gekraak. dus dan weten we dat hij/zij lekker aan het zwemmen is en als we dan zijn hart niet horen is het niet erg, vindt het gerommel en gekraak toch veel leuker haha

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat gekraak enz vind ik ook hartstikke leuk! mja ik weet nog niet of t van de baby komt maar dat zal vast wel :D hoor iig steeds duidelijker met de angelsound.. maar goed nu stop ik er weer mee en ga ik maandag pas weer luisteren :D

liefs

13. AHzondag

dat gekraak, kan heel goed je kindje zijn.
    waar ik het gekraak hoorde zagen we op de echo dat hij daar met zijn/haar voeten zat

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

Sjit ik verlies bloed :|

15. AHzondag

ow gauw je vk bellen!
    kan van alles zijn he!
    hoeft niet meteen het ergste te zijn
    misschien een bloedvaatje of is het echt heel veel, heb je ook kramp?????

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb geen kramp.. had ik de vorige keer ook niet dacht ik.. pff :( me vriend is bellen ik kan niets nu met me telefoon hij wel en hij is er niet maar hij is t aan t regelen voor me. .pff :(

17. AHzondag

jeetje meid, ik hoop echt voor je dat je zo meteen naar vk kan ze meteen even gaan kijken voor je!

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

de vk is naar een bevalling toe maar daarna belt ze even op dat ik mag komen..zei ze tegen me vriend.. ben benieuwd pff het is wat :(

19. AHzondag

fayy is de vk al geweest?

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Ik heb vandaag met 9wk4dg het hartje heel luid en duidelijk gehoord :D
    zooo mooi weer!
    Ik heb nog wel een tip, ik gebruik van die in-ear oordopjes, dan hoor je veeel meer dan met zo'n kopelefoon.
    ik gebruik baby massage/oliegel

Fayy: hoe gaat het?

Hey Annabel :D
    Hoe gaat het met je?
    ben trouwens beneiuwd of je man het geslacht bij ons goed gependeld heeft, denk zelf ook dat het een meisje is...

Deel Deze Pagina