haha nou ik heb genoeg buik vet dus dat zegt denk niet zoveel. ligt er ook aan waar je ukkie op dat moment ligt denk ik! xxxx sky
ja het hartje hoor je alsmaar harder.. geweldig toch hoor m gewoon tzelfde als bij t echobureau laatst hihi
ja me man heeft hem net ook gehoord!! wat een super geluid!! en hier ook al duidelijk te horen hoor! xxx
leuk! we kunnen de kleine ook voelen als we met de hand op de buik liggen komt hij er naar toe en dan voel je iets hardst
Hey Ik heb er toevallig vandaag een besteld het lijkt me ook super leuk! En ik weet gewoon dat je het hartje niet altijd kan vinden, dus denk niet gelijk dat ik in de stress schiet, gewoon later nog een keer proberen. Vorige week bij de vk kon ze het hartje al vinden met 13 wk. Ben benieuwd!
kan heel goed dat je hem meteen vind, bent al 13 weken en de angelsound is vanaf 12 weken! ik had hem ook met 12weken heel duidelijk veel plezier en laat weten als je hem hoort he!
Hoi! Ik ben nu nog maar 6 weken en 4 dagen en moet nog geduld hebben maar bij andere zwangerschappen hoorde we het al tussen de 8 en 9 weken!erg vroeg maar wel fijn... heb de 27e de eerste echo,heel spannend weer!Voel me erg misselijk,dat wel,en heb bandenpijn. Heb voor de oudste 2 mk gehad dus vandaar dat we het weer heel spannend vinden. Kan niet wachten tot ik de angelsound weer tevoorschijn kan halen en gebruiken!!
gefeliciteerd met je zwangerschap.. wat naar die mk'en ik heb er zelf ook een gehad..en wat is dat rot.. je kan nooit meer genieten waneer je zwanger ben totdat je de 12 weken voorbij ben enz. nog even geduld en je kan naar je kleine wonder luisteren hihi
Heey meiden Vandaag de angelsound binnen gekregen en we hebben net het hartje kunnen horen wel nog erg zoeken en een beetje in de verte. Maar erg leuk, heb het idee dat de kleine druk aan het bewegen was, hoorde het hartje ook harder en zachter.
wat fijn! als je t harder en zachter hoord dan is t aan t bewegen.. ik hoorde t steeds maar harder en harder en nu weer van zacht naar hard omdat t steeds meer gaat bewegen naar mij idee haha eerst hoorde ik t hartje altijd links en nu overal!
wij zijn vandaag naar de gyn geweest en de kleine is alweer mega gegroeid! gisteren heb nog even geluistered en de kleine lag volgens mij te slapen want hoorde het steeds op dezelfde plek. patriesja, straks heb je pijn in je oren hoor! o hard als je het gaat horen!!
ik voel iedere dag en per dag dus heel vaak gekriebel van binnen op dezelfde plek soms rechts steeds soms iets in t midden..volgens mij is t gewoon de beeb
ja dat moet wel als je het vaak voelt en het gekriebel is, dan is het de beeb wel! je bent al 18 weken dus het kan! voel hem vooral in de avond overdag is hij gewoon rustig, tenzij ik in de auto zit...
Ik hoor het idd ook links, maar had niet verwacht meteen de eerste keer het al te horen, dus dat was zoo leuk! Ik voel de kleine ook al bewegen, wel heel zacht nog, maar het is ook wel mijn 2e. En bij de eerste voelde mijn vriend het ook al van buitenaf met 17 weken, dus dat was ook al erg vlot. Was wel grappig want voelde de kleine bewegen en dat hoorde ik ook op de angelsound, dus heb nu gelijk een bevestiging
hoi iedereen! Ik lees al een tijdje mee want ik zat al meer dan een maand op mijn angelsound te wachten. Vandaag heb ik hem dan ein-de-lijk binnen gekregen en heb m natuurlijk meteen even uitgeprobeerd! Ik dacht altijd dat mijn beebje links zat, maar hoorde het hartje toch echt in het midden! Eerst heel ver weg, toen kwam ie geloof ik steeds dichterbij want het werd steeds harder, op een gegeven moment moest ik het geluid zelfs zachter zetten Wat een prachtige belevenis zeg! Als je het kindje hoort bewegen, wat hoor je dan? Ik had namelijk het idee dat ie op een gegeven moment even een duwtje of schopje gaf, klonk echt zo: ploep! Ben weer helemaal gerustgesteld dat alles goed gaat met de kleine
Het is een wonder he haha.. wat fijn dat je de beeb al begint te voelen hoe zacht ook.. het is gewoon een mooi gevoel ik voel haar ook al haha maar ook heeeeel zacht. en al is het je 2e..ik vind dat het bij je eerste ook wel vlot ging met 17 weekjes al.. lekker van genieten want voor je het weet is hij of zij er hihi
Hoi hoiii, een maand gewacht op je angelsound? waar heb jij m vandaan laten komen hahahaha. het geluid dat t kindje beweegt is bij mij iig dat als je t hartje heel hard hoort..en daarna zachter dan zwemt ze weg.. en soms krijg je toch inene een klap.. dat t in je oren zeer doet zown schel geluid en dat is dat je kindje trapt of beweegt en dat " ploepen " komt mij wel bekend voor.. doet zeer in de oren! maar miss heb k m dan ook wel te hard staan
als je beebje beweegt hoor je woemmm haha net of ze met een golfplaat staan te zwaaien dan komt er ook zo`n geluid vanaf... hier beebje schopt echt de hele tijd als we luisteren,de hele tijd woemm woemm!!! haha hartje is elke keer makkelijk te vinden nu,en altijd links idd gaat hij zachter en harder of hij is in een keer weg en dan moet ik weer een paar centimeter opschuiven ahhaa druktemakertje..