Is echt niet zo raar. Komt heel vaak voor. Misschien moet je wat lager gaan zoeken. Ik zocht namelijk eerst ook te hoog. Zelfs de verloskundige kon m 2 weken geleden niet vinden bij mij. Nu zoek ik wat lager en heb ik het gelijk.
chatty hoor je ook geen schopjes ofzo?? zag dat je een topic had gemaakt of een vraag aan de vk hierzo.. maar als jij belt naar je vk dat je het hartje niet meer hoort met de angelsound laten ze je echt niet komen hoor.. verloskundige houden niet van de angelsound want ze zeggen ook hoe weet jij nou waar je naar moet luisteren.. ik heb zelf de angelsound en hoor beebje binnen 3 seconden al vanaf 14 weken zo ongeveer.. maar ik zei dat vorige week bij de vk en ze zei meteen je hoeft echt niet te bellen dat je het hartje niet hoort want dan kom je de volgende dag of week zelf maar een keertje langs.. je kan dan beter zeggen dat je e niet goed voelt en denkt dat er iets niet goed zit ofzo.. wanneer moet je weer naar de vk???
beetje raar van je vk babyhope net alsof hun alles zo goed weten. nou echt niet hoe vaak kunnen hun het niet vinden terwijl zij het allemaal zo goed weten. moet zeggen dat je niet zo druk hoeft te maken baby zwemt gewoon en de ene keer ligt hij voor en de andere keer wat meer naar achter
ja ik vond het ook gek de angelsounds worden niet voor niks zo goed verkocht toch.. maar ze zei dus dat hun er zijn voor als jij denkt dat er iets niet goed gaat,je kan dat dus niet met de angelsound zeggen.. die vrouw die vorige week de 20 weken echo deed zei zelfs tegen mij dat er uit de angelsound nog meer straling komt dan van dat echomachien.. nou no way dat dat klopt dus ook zei wist nergens van..
Het is toch echt mis. Ik mocht naar de verloskundige hier op het dorp, die kan ook geen hartje vinden met de echo.
Oei! Meid wat erg Hoe ver was je al? Niet meteen het ergste denken he heb hier wel vaker gelezen dat ze bij de echo niet zagen en een paar dagen later wel! Heel veel sterkte!
Heeft ze niet even een echo gemaakt dan om te zien of het hartje klopt? Bij mij kon ze het rond de 13 weken ook niet vinden en toen heeft ze ook een echo gemaakt.. Vraag daar anders om! Hoop echt dat ze dan wel het hartje zien kloppen!! Nu zit je helemaal in de stress..
@ chatty.. jeetje meis wat schrikken * knuff snap niet dat ze je naar huis laten gaan met de zorgen dat ze het hartje niet kunnen vinden zo stom dat ze niet even een echo gingen maken want nu ga je van t ergste uit terwijl t niet eens zo hoeft te zijn..ik vind ze maar raar hoor .. meis ga achter een echo aan!! dit is reden genoeg lijkt me.. duim voor je!!! ** oja en daarbij de meeste vk's die luisteren nog niet eens met 13 weken omdat het kan zijn dat je t hartje nog niet hoort!!! trouwens k heb t hartje vandaag een hele tijd niet kunnen vinden heb er gewoon van gehuild.. toen ben ik even gaan lopen en springen ;$ en toen hoppa in 1 x het hartje en nog heeeeel hard ook.. miss ligt je kindje naar achter.. daar lag de mijne dus ook verstopt!
ze konden geen hartje vinden met de echo schrijft ze!!! sh*t zooi man.. hey favy als jij het hartje niet kan vinden he hoor je dan niet dat beebje schopt of beweegt??? wat je ook kan doen is dan net op de bovenste rand van je baarmoeder de angelsound zetten whaha dan krijg je een heel grappig geluidje als beebje bewegt hoor je net alsof er iemand zo`n golfkarton schud.. ik hoor beebje echt iedere keer dat ik luister?? hartje zit ook telkens op de zelfde plaats nu al zo`n 4 weekjes dan schuift het weer naar beneden maar eindigt altijd weer op diezelfde plaats haha
dan had ik t verkeerd gelezen.. excuses. ik hoorde wel een geluid van golfplaten haha en me vriend hoorde het hartje wel in de verte.. maar ik hield vol dat t me eigen hart was waarop hij antwoorde " moet t hartje op hol slaan voor je t gelooft ofzo " hahaha. was trouwens de eerste keer waarmee t zolang duurde... nou ja heb toen even gelopen en toen hoorde ik het heeel duidelijk! ze lag gewoon achter hihi en de baby voel ik nog niet trappen maar soms alsk met de angelsound duw en k hoor een trapje dan kan k t al voelen.. voel de beeb al steeds meer en als t wegzwemt voel ik gekriebel en dan kan ik t zo volgen met de angelsound.. ben blij dat ik de baby steeds meer voel.. nu nog de hardere trapjes
Die van mij begint nu flink te trappen en als hij draait voelt dat best naar. Manlief heeft hem vandaag voor het eerst gevoeld hij vond het hard en erg leuk!
Vandaag met 13 weken 2 dagen het hartje voor het eerst gehoord. Vorige week wel geprobeerd maar nog niets en nu binnen 2 minuutjes het hartje luid en duidelijk te horen! Fijn gevoel!
Gisteren met vriend weer eens de doppler geprobeerd en eindelijk voor het eerst het hartje kunnen horen, met 12 weken geprobeert en met 13weken, maar telkens niets.. wilde daarna niet meer maar nu sinds gisteren de moed bij elkaar en gevonden! wat een opluchting, gek zeg!