fayy: "teizen" moest dus peizen zijn ja das vlug willen typen é.. ja is ook wel lang bij u maar hier in belgie neemt de gyn bij ellk bezoek een echo net altijd foto maar je hebt het toch gezien dan é dus heb een klein boontje gezien op 6wkn en dan volgende week de 1éwkn echo's en de nekplooimeting en ga me ma gerust voelen als ik die gezien heb..hier ook de ene dag niks van kwalen en dan nu heb ik weer da typisch misselijkheid gevoel..ja heb da bij deze zwangerschap tss 15u en 17u.. raar é
haha het zijn iig vaste tijden.. dan weet je waneer je misselijk word haha. ik heb ook al 2 echo's gehad 1 met 6w2d en 1 met 10w2d en toen werd ik een dag naar voren gezet 10w3d maar nu bijna 5 weken wachten voor de volgende echo dat is zo niet fijn maar het komt goed. hihi
hoi hoi, even snel een vraagje. ik heb gezegt dat ik meende t hartje te hebben gehoord 3 sec..echt paardenstapjes..zoals beschreven op de doos etc. en net leek t weer 1 sec. hihi nou ja t zwemt de hele tijd weg etc etc. maar ik had nog even een vraag..als ik met dat ding over me buik ga hoor ik me eigen hart..klop klop klop..normaal hartslag dus. als ik wat meer naar me schaambot ga en een beetje de zijkanten in ga met dat ding hoor ik een wind (t is net een wind of je op t strand ben) en dan hoor ik ook klopklopklop nja eerder getik.. maar dan veel meer keren achter elkaar..kan dat t hartje van de baby zijn van verre? of kan dat echt niet en is het een ader? duidelijker krijg k m nog niet miss over een paar dagen! ben namelijk nog geen 12 weken dus ja. fijn weekend
hoe dichter ik naar mijn liezen ging hoe sterker een hartslag, maar dat was echt van mijn aderen. mijn kindje zit nu echt tussen het schaambot en navel. je bm is nog niet zo groot. maar kan best dat je hem heel even hoorde hadden wij ook we moesten het echt volegn waar het heen ging haha
ik weet niet wat het kost hier eigenlijk. weet wel dat het geslacht echo 37 euro is. is niet zo duur.
Hier met 10 weken en 4 dagen voor het eerst. Had het ook zo nu en dan al eerder geprobeerd maar toen zocht ik té laag. Ik vind de kleine steeds op de grens van je schaamhaar, niet té dicht naar het schaambot toe. Vaak net links of net rechts ten opzichte van mijn navel. Het is echt een geweldig ding Na 2 miskramen heb ik -meer dan eens- de bevestiging nodig dat uk het goed doet en om nou iedere keer de vk lastig te vallen is ook zo iets . Heb van de -ruwe gok- 40 keer pas 2 keer gehad dat het langer duurde dan een minuut voor ik uk had, moet eerlijk zeggen dat die 2 keren ook niet zo goed waren voor mijn gemoedsrust, juist omdat ik het vaak zo snel heb
dat is ook zeker wel te doen voor 20euro!! ik ga morgen gelijk even bellen en gewoon naar de kosten vragen
ja dat van mij kan ook slagaderen zijn maar net boven me schaambot hoor je soemsoemsoem en daarin een snel hartslagje.. kd8 dat dat de baby was van veraf.. grr wil m toch wel is vinden hoor ook omdat ik een mk gehad heb.. en niet meer misselijk ben.. heb helemaal geen kwalen maar dus maak mezelf zowiezo beetje gek..maaaaar raak nog steeds niet in paniek van dat ding hoor
ik hoorde het hartje voor het eerst met de angelsound toen ik 10 weken en 2 dagen was. soms moest ik wel even zoeken, nu zet ik de angelsound erop en hoor dan gelijk het hartje. in het begin zat ik net op de grens van mijn schaamhaar soms een beetje links soms een beetje rechts. Nu zit de baby al een stukje hoger en hoor het het al bewegen en soms schoppen echt heel leuk om te horen!!
Bij mij is het trouwens altijd aan de rechterkant van mijn navel (voor mij, als ik van boven kijk) &dan 2 vingers onder mijn navel!
`Wij hebben net ook weer even geluisterd (doen we bijna elke dag wel even ) Soms moeten we wel 5 minuten zoeken voor dat we het horen en nu net hoorden we het gelijk. Ben zo verliefd op dat mooie geluid!