Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

pff. volgens mij is dat van mij dan toch een slagader geweest.. ik hoor t links rechts in t midden.. dus ja t is me slagader gewoon. ik maar denken dat het me kindje van verre was.. ben al 11w2d en jullie konden m al eerder horen dan mij. wat ben ik eigk ook stom..ik denk dat het komt omdatk best wel een buikje heb.. ik weet mn god niet waar ik zoeken moet:( maar morgen nog eens proberen natuurlk :)

oja.. voor woensdagavond heb ik een echo dan ben ik 11w5d :D
    hoop zo dat alles goed zit..want me enigste sympth. misselijkheid is ook al een tijdje weg.. :(

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

Oja en laatst had hier iemand een filmpje van het hartslagje van haar baby laten zien.. dat hoor ik dan niet in mn buik maar echt tikken geruis:( is bij jullie t hartslagje het zelfde als dat filmpje in dit topic? of kan het ook weleens anders klinken omdat je dan bijv. nog geen 15 weken ben, noem maar op :)

3. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    kga het hier vanavond als de kids sapen ook nog ns proberen, voel me ook zo onzeker dit maa é ook omdat ik nie echt kwaaltjes heb zoals bij de vorige zwangerschapn enkel mijn bekken..
    ik heb donderdagavond 1éwkn echo en ga zo blij zijn é als ik het nog eens zien en dat het daadwerkelijk gegroeid is...
    dus fayy versta je volkomen hoor meid ne mens zoe er zot van komen é:p

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou heb gisteren twee keer geprobeert, maar de kleine was te druk om zicht te laten horen. hoorde steeds gerommel en gestompt. volgens mij was hij druk aan het zwemmen en trappen haha. klonk zo leuk! nou vanavond weer proberen...

5. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hier dus gisteren opnieuw geprobeerd en niks te vinden:( wordt er echt zenuwachtig van é...pff heb er ganse nacht mee bezig geweest kga zo blij zijn als we donderdag zijn en we te horen krijgen dat alles prima is ( hopelijk:()
    grtjes

6. AHzondag

nou kan me voorstellen hoor!
    ach die kleintjes die verstoppen zich gewoon en denken laat jullie maar lekker zoeken!

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    En daarom moet je zó goed nadenken voordat je zo'n angelsound aanschaft! Weet je 100% zeker dat je er tegen kan als je het hartje een paar keer niet hoort? Zo nee, begin er dan voor week 15 niet mee!!
    Zo'n angelsound lijkt hartstikke leuk, maar het kan ook veel ongerustheid brengen. Zo'n ding moet je echt voor de fun hebben, niet met als reden: "Oh, even kijken of alles nog goed is met ons kindje." Want daar hebben we verloskundigen voor :D

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja rot he als je het hartje niet vinden kan :(
    ik hoor wel van alles behalve het hartje.. maar ja :) kotm vast goed.
    en je hebt donderdag vast een mooie echo!
    ik ben al helemaal onzeker want heb geen kwalen meer enz voel me eigk gewoon goed..:p mjaaaa zolang k niet bloed.. :p

9. AHzondag

niet iedere vrouw is beroerd he. sommige vrouwen voelen zich top! ik maak me echt niet druk weet dat het goed zit en denk dat je het ook wel aan voelt als het mis is.

ik voel me nog steeds misselijk ondanks dat ik al de 12 weken heb gehad.

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb tot 10 weken en paar dagen misselijkheid gehad enz. niet overgeven enz hoor maar wel beroerd.. en dat is gewoon al een week weg.. vorige zwschap had ik helemaal geen kwalen dus ik weet ook wel dat t niet nodig is.. maar nu ik misselijk ben geweest en nu niets meer heb .. tja ik weet het.. maar het is voor mij echt niet leuk.. heb net welll toen ik wat sinterklaas cadeautjes aan tkopen was.. heeeel veel steken links in me lies.. dus dat moet dan weer bandenpijn zijn geweest..dus heb ik toch nog iets gehad vandaag :p tenminste.. t waren hele felle steken k hoop maar dat t bandenpijn was!!
    maargoed ik moet ook niet teveel stressen want dat is al helemaal niet goed :) maar ben bang door de vorige keer toen k een mk had :( mja toen bloedde ik.. en nu niet.

11. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    fayy, ik heb da ook al ganse nm van die pijnlijke steken in mijn linkerlies en vroeg me af wat het kon zijn, heb wel last van bi maar deze steken heb ik nog niet gehad...pfff jongens toch ne mens zoe er zot van komen é van die ongerustheid!!! mijn man zegt ook moest het verkeerd lopen zou je toch wel bloed verliezen zeker e, 't zoe al moen slecht gn je bent nog 2 daagjes af van de 12wkn grens en als ik dan zeg jaja wa betekent die 12wkn grens niks toch grrrrrrr wordt zot van de onzekerheid heb dat bij de vorige zwangerschappen nooit gehad.....
    gelukkige kn we hier eens klagen en begrijpen we elkaar en zien we dat we de enige nie zijn mat kwaaltjes en pijntjes;)

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi wat irritant he.. ik heb nu geen steekjes meer maar soms raar gevoel in me buik. mjaa ik heb woensdag een echo en jij donderdag.. ze zitten nog goed hoor onze babys!!! gewoon positief denken en je bent inderdaad bijna bij de 12 weken.. oke t kan altijd nog fout gaan.. maar daar moet je niet aan denken en de 12weken is een nieuwe mijlpaal he!!
    heb soms ook een pijntje maar ja.. t komt goed. ik moet trouwens de hele dag al hikken pfff :p
    dat in je linkerlies is waarschijnlijk bandenpijn dat kan je links hebben maar ook rechts :D

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

Oja meiden!!

YouTube - Doppler foétal Angeltalk - Tsinga group - Berceaumagique.com
    dit filmpje vond ik toenet.. en precies dat geluid hoor ik ook steeds in me buik hoor t voornamelijk rechts maar soms ook links.. (dat komt dan omdat t kindje beweegt) maar dacht steeds dat dit een slagader was... is het dan echt t hartje van de baby?:| ik hoor t ook eerst zacht en dan wat harder soort woeiwoeiwoeiwoei :p ja zoals je op t filmpie hoort en kan er langer dan 10sec naar luisteren want hoor t dan al vanaf t begin als dat t hartje is.. dan is het als je nog verder bent dat je m steeds beter kan horen... grr misschien hoor ik t hartje al die tijd en zit ik voor niets zo te klagen:) want ik luister ook altijd eerst naar me eigen hartslag want die hoor ik soms ook in me buik maar als ie dan zo snel gaat denk ik ooo een slagader.. maar dat is t dan dus niet

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

YouTube - Monitor fetal Angel Sounds - Você pode ouvir o coração do bebe em casa! exact DIT!!! met dezelfde angelsound ook nog eens :D ik ging steeds luisteren naar paardenstapjes.. maar dat is denk in een later stadium of t ligt er aan wat voor ding je heb. .zijn die mensen in t filmpje nou naar hun slagader aan t luisteren ook net als ik of is dat t hartje gewoon..
    sorry ben best blij want dan hebk al die tijd t hartje steeds gehoord..want me vriend zegt als we luistren dan ja dit is t hartje en ik "neeheee slagaaaaaader:x" ( sorry voor al mn gezeur:p, mja het is aan jullie zelf om te reageren natuurlk;):p)

durf bijna niet terug te komen in dit topic 8) al dat gezeur van mij kant uit :p

15. AHzondag

hahaha, nou het is heel logisch dat je steeds denkt dat het niet is wat het is. wij moeten ook steeds zoeken en denken dan is dit het of dit het niet haha. maar net heb ik hem heel duidelijk gehoord en gisteren blijkbaar ook want het was hetzelfde geluid als vandaag alleen op een andere plek.

ik had gelezen dat je misselijkheid na week 10 kan afnemen omdat hij dan zijn hgc piek heeft gehad.

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

haha ja dat las ik ook over 10 weken.

maar horen jullie t zelfde geluidje als op dat filmpieee?? soms hoor ik wel een ruis maar dan moet dat de slagader zijn ofzo?:p en de rest hoor ik t zelfde als op t filmpjee.
    ben benieuwd of jij t filmpie herkent.. t geluidje :D

17. AHzondag

ik hoor wel hetzelfde de ene keer duidelijker dan de andere keer. ligt denk aan hoe de kleine ligt denk ik.
    gisteren was hij/zij heel druk en pas in de avond konden we hem achteraf toch vinden.

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

jaa indd. nou dan hoor k m steeds toch nog.. hoe kan je de slagader horen dan?

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

Kan het trouwens dat ik mlinks en rechtshoor.. helemaal beneden....
    jahwel toch je baarmoeder zit er toch precies tussen? nou ja ben helemaal blij!! ben even koken!!

20. AHzondag

ja daar tussen zit ie ergens.
    bij mij nu wel, paar dagen geleden zat ie weer iets bovenin.

slagaders weet ikniet precies maar in je lies zitten ook adres en die kun je ook horen en dat is het in elk geval niet haha

Deel Deze Pagina