Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

me vriend zei al huh zitten er daar en daar ook slagaderen..
    maar ja als ik luister hoor ik t rechts heel goed boven me schoombot en in t midden wat minder en aan de linkerkant soms dan nog duidelijker.. iig wel t zelfde geluid als dat filmpje maar ja dat je t hartje dan aan 2 kanten kan horen.. heb m ook heel vaak veeeel harder gehoord.. maar dan schrok k en dacht ik.. nee he stomme ader:p ik ga t via de pc even opnemen het geluidje waarvan ik denk dat t het hartje is.. ga ik zo direct eens ff doen:p

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik hoorde in het midden onder mijn navel ook steeds mijn eigen hartslag maar dat is echt een heel ander geluid dan het hartje van de baby. Als je het hartje van de baby hoort weet je meteen dat dat het is! dat had ik in ieder geval..

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja dat had ik ook totdat iemand zei dat je ook een hartader kan horen ofzo iets :)
    maar ik neem zo t hartslagje ff op:D
    want me vriend zei wel meteen doe niet zo raar dat is de baby!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik hoor aan de linker en rechter kant mijn slagaders ook heel goed.
    Maar als je het hartje van het kindje hoor dan weet je gelijk dat het dat is.
    Ben benieuwd als je het opgenomen hebt kun je het misschien hier neerzetten zodat wij het ook kunnen horen.

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb t opgenomen wel zittend.. dus hoor je t miss minder goed.. net hadk wel een goed filmpje maar ja helaaaas zonder geluid nu heb k m wel in t goede gaatje gedaan.. hehe ik zal m ff uploaden!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat was me eigen hartslag trouwens. pfffff echt rot zo voor de pc. ik doe t nog es

7. zustertje

Lijkt meer je eigen hartslag die ik hoor maar weet het ook niet zeker.
    Heb je het apparaatje op zijn hardst staan? Het is namelijk erg zacht en mijn geluid staat al op zijn hardst:)

8. zustertje

Heb je geen laptop waar je het op kunt nemen?

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

pffffffffff net had ik m hadkverkered opgenomen en toen me eigen hartslag pff probeer t zometeen nog es

10. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou ben benieuwd. sorry vond het nogal rustig gaan hahah

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting na heel veel zwoegen heb ik er dit maar van gemaakt :p
    weet niet of dat t hartje is maar dit hoor k vaker.. of is t een slagader? ben benieuwd wat jullie vinden:)

de vorige was indd me eigen hartslag maar is zo rot dat als je eindelijk t hartje gevonden denkt te hebben je de stekker in een ander gaatje heb zitten.. verkeerd gaatje

12. zustertje

Pfff ik hoor het goed maar durf niet met zekerheid te zeggen dat het je kindje is ik heb op de laptop ook het hartje staan van ons kindje en dat gaat een stuk sneller nog.
    Misschien dat andere meiden je kunnen helpen

13. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja indd. maar ja grr :x :p
    als ik in bed lig en ik luister is het nog duidelijker en ook met t hartslagje hoor je t beter.. maar nu zat ik.. gaat lastig 8tr de pc maargoed t kan zijn dat t het hartje niet was natuurlk:)

14. zustertje

Wanneer mag je weer naar de verloskundige? Wij mochten tussendoor gerust even het hartje komen luisteren voor geruststelling maar wij hebben zelf de angelsound aangeschaft dus is het voor ons niet nodig.
    Maar dan zou je het apparaat mee kunnen nemen en vragen of ze het je daar mee willen luisteren (je kunt nog een extra koptelefoon er in doen)

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

20 dec mag ik weer.. duurt nog even :(
    en woensdag naar t echobureau

16. zustertje

Dan moet je er denk ik maar vanuit gaan dat het je kindje is hoor.

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb t net aan iemand laten luisteren die zelf ook een kindje heeft en die zei wel dat t goed was.. dat t per kindje verschilt... mjaa :p;)

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    dat is ook het geluid dat ik hoor en ik dacht mijn eigen hartslag daar het schermpje toch maar 100 aantoont en evenees die wind heb ik is toch beke traag voor hartslag baby niet? pff kweet het ook nie goe hoor kga het straks nog ns proberen

19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

die van mij klinkt ook zo hoor. iets sneller maar denk dat dat per kindje verschilt en ook wel aan of je ligt en zit.
    maar woensdag weet je meer... wij mogen ook woensdag kan niet wachten om het weer eens te zien.

Deel Deze Pagina