Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat is je eigen hartslag (slagader, daardoor de duidelijke galm). Je kleine gaat echt dubbel zo snel. Tel deze maar eens 20 seconden en dan maal 3 of 10 en dan maal 6 dan zul je rond de 90 uitkomen. Je kleine zal zo'n 130/160 halen.
    Ik heb wel een geluidje van de eerste keer dat ik onze kleine hoorde (hoor je ook goed hoe ver die nog weg is) maar krijg hem niet online. Als je je mail geeft (of msn) dan stuur ik hem wel :) (mag via prive bericht uiteraard)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

View My Video

Dit is het hartje van ons kindje hopelijk een beetje duidelijk

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

bedankt meiden.. zo kan ik toch t een en ander vergelijken en k heb ook wel een buik dus misschien dat het daardoor komt.. ik hoor steeds t zelfde geluidje alsk m bij me lies hou dus net boven me schaambot en dan links of rechts tot het tegen me bekken aankomt... weet nie meer waark zoeken moet.. hihi mja
    woensdag een echo en ben zo bang :p kheb geen kwalen niets meer:(

mja kga vanaaf nog ff in bed luistere:p want dit filmpje was half zittend.:p

4. zustertje

Kwalen hoeven ook helemaal niks te zeggen! Het is erg lastig en je hoeft het nu echt nog niet te horen met de angelsound!
    Hopelijk heb je woensdag een super mooie echo!
    misschien een tip laat je vriend eens zoeken op je onderbuik ik doe het nooit zelf maar laat het altijd mijn man doen die is al expert geworden haha soms moeten wij ook wel een min of 8 zoeken voor dat we het vinden andere keer binnen een min

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

dus je moet in t midden zoeken van je navel zegmaar..maar dan naar onder.. en dan iets naar links en iets naar rechts dus boven je schaambot maar NIET helemaal naar rechts en NIET helemaal naar links?

(ff vraagje tussendoor:p want ik deed wel helemaal naar links en rechts)

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

we hebben indd 2 koptelefoons dus ik ga het hem laten doen iig.. goed idee van je zeg :p
    haha ik ga het zeker even vragen :D wilt ie vast wel :)

7. zustertje

Mijn man zoekt heel de streek boven mijn schaamhaargrens af zeg maar tot bijna aan mijn heupbotten maar daar hoor je heel erg geruis en heel goed mijn eigen hart (volgens mij zitten daar slagaderen die naar je benen gaan)
    Ik ben trouwens ook niet de dunste hoor maar de ene keer zit het hartje meer naar links dan weer meer naar rechts soms hoor je het heel ver weg en soms dichtbij kan ook ineens weg zijn (dan gaat hij volgens mijn man een rondje zwemmen :D)

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mijn man doet het ook vaker en hij vindt hem altijd meteen heel handig.
    vanmiddag heb ik hem wel echt gevonden en was zo blij had het even nodig om het te horen.

je moet idd niet in je liezen gaan zoeken, je bm moeder is nog niet zooo groot haha

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

dat doe ik dus verkeerd ;$ hahaha schaam schaam.. maar ja zo leer ik weer wat bij ;) vanavond gaat me vriend t doen.. hij zei net ja tuurlijk doe ik het ff.. dus k ga lekker lang uit weer stuk slanker als ik lig.. moet vast wat uitmaken:p
    oja en ik gebruik niet alleen gel soms ook gewoon babyolie want dat is wat minder kouddddd! maar dat kan toch ook gewoon?:)
    met de angelsound ben ik ook weleens heel me buik over gegaan wat een rot geluiden ;$ whoeeeeeeesjjj hoor je steeds of ik op t strand lig :p

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

volgens mij zwemt die van mij aldoor rondjes..althanss.. bij de echo vorige week maandag lag t niet stil ze zeiden dat t kindje heeeel druk was:p hihi
    echt heel stom als ik er bij nadenk dat ik in me liezen ben gaan zoeken..bm is natuurlk niet groot zoals sammie121 ook al zei. vind me eigen best wel stom :p ik laat het morgen meteen weten of we ons kindje hebben gehoord :D:D!

11. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    met 6,5 weken.....nou ja tijdens de echo dan he!
    Heb niet zelf een apparaatje gekocht.

12. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    ohh sorry horen....durf het niet meer te zeggen inderdaad ook ergens in de 10 weken geloof ik

13. zustertje

Haha die van ons is ook zo druk verloskundige heeft zelfs op de kaart geschreven erg druk en beweeglijk kindje (was met 10 weken en 3 dagen :D)
    Baarmoeder is nu ongeveer zo groot als je vuist hopelijk krijg je het zo te horen is zo gaaf!
    Laat het morgen zeker even weten

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

ja bij ons ook met 10w3d hahaha toevallig:D:D
    k zei trouwens dat ik kwaaltjes loos ben maar sinds net weer gevoelige tepels.. dat hadk zeer in t begin en nu komt t weer terug. .misselijkheid weg zere tepels terug. echt raar :p mja heb iig iets :D ( omdatk de vorige keer zo zeurde " oo kheb geen kwalen" ;P

15. Fayy

Fayy Niet meer actief

hahaha maakt niet uit.
    echo had ik met 6w2d en mooi hartje zien kloppen helaas ook niet gehoord, haha :p

16. AHzondag

wij hebben met 7w4d het hartje gehoord bij de gyn en ook toen een echo gehad. laaste echo is alweer 3 weken terug ben zo benieuwd hoe groot het nu is.

ach het kindje wil of wil niet
    gister middag hoorde ik steeds plopplop en heel hard tegen de doppler en vandaag had ik hem vrij snel. dus jah het blijft voorlopig even zoeken denk ik.

hoe vaak mag jer de angelsound gebruiken eigenlijk, geeft dat ding geen straling ofzo?

17. Fayy

Fayy Niet meer actief

er is nog niets bewezen over de angelsound.. de een zegt wel de ander niet.. en dan kan t wel kwaad en dan niet. het beste is dat ding niet te vaak te gebruiken maar sommige luisteren iedere dag en hebben een kerngezond kindje. ik luister gewoon nu nog iedere dag.. tot ik m heb. en dan word t natuurlk minder en het is ook niet zo dat ik heeeeel lang luister :)

18. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    volgens mij gaat het er ook meer om dat je in de stress raakt als je hem niet vind, daarom zeggen ze dat je het niet te vaak moet gebruiken, ik zou het zelf niet 3x op een dag proberen als je hem niet vind. Ik zet hem erop en dan heb ik hem meteen en dan luister ik echt maar 5 sec. en dan haal ik hem er weer af gewoon dat ik het weer gehoord heb dan is het goed!

zo klinkt de hartslag van onze baby dit was bij 10 weken, zo hoor je het ook met de angelsound alleen dan zachter.

YouTube - hartje baby

19. AHzondag

ja wij gebruiken hem ook niet elke dag. gewoon is af en toe.
    het zal wel geen kwaad kunnen anders hadden ze er wel een waarschuwing opgezet.

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

nou me vriend kon m niet vinden grr

Deel Deze Pagina