fayy meiske toch om gek te worden é ik heb hem gisteren oek nie gevonden zulle, deze avond ng ma eens proberen...stom gedoe é...
misschien stom gezegt.. maar ben blij dat ik niet de enige ben dat jij m ook niet vinden kan zo staan we toch samen sterk he en heb navraag gedaan aan de verloskundige en die zei dat zij t meestal niet eens voor de 12 weken proberen en dat als je t niet hoort t niet betekend dat t fout is etc etc. maar ken er genoeg die met 7 weken al ff t hartje hadden gehoord bij de verloskundige.. maar ja die apparaten zijn zo anders dan mij goedkope angelsound morgen heb ik de echo en jij overmorgen! het komt goed!! en ik ga pas met 12 weken weer luisteren morgen toch een echo dus maar ben soms wel bang omdat me misselijkheid weg is maar me borsten doen wel weer zeer.. hm toch een kwaal dan ik kan de laatste tijd zo zeuren he!! maar morgen hoop ik hier een mooie echo te kunnen plaatsen en ik hoop jij donderdag!! liefss
ach meiden maak jullie niet zo druk. het is idd heel normaal dat je het nu nbog niet hoort. komt goed en je zal zien morgen een prachtige echo! hoe laat moet je fayy ik moet om 11 uur
hee meid, hoe is jou echo gegaan dan? ik heb m pas om 19:45 maar zit nu al in de zenuwen.. ik was gisteravond misselijk! tot bijna kotsend toe.. zo inene!! ik had een taartje op want waren op verjaardag.. maar ja.. weet niet of t daardoor kwam.. maar goed ik bloed niet etc. ik duim en bid en hoop etc etc liefs
ik heb hem gehad om 11uur vanmorgen. alles was goed hartje gehoord en kindje gezien. hij is heel bewegelijk, kon helaas geen foto van he maken omdat hij te hele tijd aan het schoppen was haha. hij zwaaide ook even dus was wel heel mooi.
hihi bij ons was het de vorige keer ook lastig een foto te maken.. hoop dit keer wel een foto wil die foto in t nubtopic zetten hihi trouwens wij krijgen 4 foto's want betaal dr voor en natuurlk aan iedereen laten zien wat mooi dat je weer een goede echo had
ja was heel fijn dat het bewoog en alles goed was.. pff schilt weer! wij gaan een 17 weken echo doen voor het geslacht. dat is over een maandje al.
ja heel spannend. je moet je wat minder zorgen maken denk ik. is beter voor jou en voor je beeb. vanavond zie je een pracht kindje en ben je weer helemaal blij!
mwah zorgen niet meer echt.. meer spanning nu hihi en heb er heel veel zin in maar ja t feit datk niet meer misselijk ben maakt me gek maar in plaats daarvan doen me tepels weer zeer dus ben niet sympthoom loos en vorige keer toen ik een mk had bloedde ik dus en nu niet . mja toen bloedde ik met 12 weken bleek t met 9w6d al gestopt te zijn.. maargoed ben nu verder dan toen kotm goed !
jaa om kwart voor 8 pas pff. d8 steeds om kwart voor 9 dus het scheelt weer! mja dan mis ik WEEEEER gtst.. gister ook al ;P mjaa morgenochtend maar weer kijken dan haha echo is veel leuker
fayy duim mee met u voor super echo vandaag met een mooie beeb en kloppend hartje... en dawe dan maar rap morgen zijn dak oek mag gaan zulle!!!!
tuurlijk is de echo leuker. wanneer ben jij uitrekend? wij 3juni. heb vandaag mijn buikbanden binnen gekregen. zijn nog veel te groot haha.. had hem ook verkeerd om aan. heb wel een buik maar van mezelf. denk als je straks je baby ziet dat je ook wast minder gestrest bent met de angelsound
hihi eerst 11 juni maar bij de vk was ik een dagje naar voren gezet dus 10 juni maar ja kan net zo goed zijn dat t weer anders is na vanavond. hihi ja heb ook wel buik van mezelf, hahaha ja dat denk ik ook !!
Ik duim ook hihi zal wel goed zitten Hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat voor morgen!!!! maar bij jou zal t ook wel goed zitten !