HUH. me buik leek net of er een ballon in zat en heeeeeel vol geblazen werd ( dus kreeg er raar gevoel van ) en t daarna weer leeg liep. dat voelde ik.. soms wat steekjes. HUH is dat de groei van me bm?:O
zou best kunnen. ik voel vooral licht soort krampen een beetje zeurderig en volgens de gyn is dat ook het groeien. nog even en je mag!
JAAAA Hartje gehoord! paar keer. wat mooi zeg hartslag was 164 van t kindje haha. dit keer bewoog het niet zoveel soms met een handje ofzo ( niet dat ik t zag maar ja aan me echofoto's te zien) foto's staan in me album wel uitgeknipt ivm namen etc! was echt zoo leuk
fayy, SUPERNIEUWS gehad dus allé een zorg minder voor jullie!! hoop zo dat wij morgen hetzelfde te horen krijgen,pffffff maag is van streek van de stress peis ik slwp
wij zijn hartstikke blij alleen t kindje was niet zo beweeglijk als vorige keer maar ja de vk zei ja hij slaapt haha.. ik zorgen maken mja me vriend zei van " jij bent toch ook niet iedere dag druk in de weer" hahah kdacht ja dat is ook zo hoelaat heb jij de echo morgen? heeeel veel succes..en ik voel dat t goed zit!! geen zorgen meid!!! xx
gefeliciteerd fay! en maak je daar nou geen zorgen over...bij mij sliep ze ook bij de 20 weken echo terwijl bij alle echos ervoor ze hartstikke beweegelijk was...ze sliep gewoon en moest zelfs wakker geschud worden..kan helemaal geen kwaad...de baby slaapt heel veel!
fayy nu rustig maar eens uit de buik haha... ik mag deze avond om 17u30 gaan, gelukkig druk dagje voor de boeg, straks boodschappen doen en dan deze nm oudersfeest bij de 2 oudste in school dus hopelijk ga daardoor de dag vlug voorbij!!!
nou fayy geweldig nieuws toch, goede echo en een mooi kloppend hartje! nu lekker gaan genieten en je niet te druk maken met de angeksound. heb je het hartje ook gehoord? wij wel en vonden het veel harder en langzamer dan de eerste keer toen we het hoorde..
hebben het hartje horen kloppen bij het echobureau gisteren.. echt heeeel snel ging ie.. ( dan schaam k me nog best wel dat ik hier linkjes in dit topic gezet heb met de vraag " is dit t hartje?") en mooie foto's mee gehad en mooie slofjes gekregen echt was fantastisch ze legde ook alles uit etc
@ sammie: hihi was maar een paar keer, hij viel elke keer weer als een blok in slaap, was erg leuk om te zien!