Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou die van ons was hartstikke wakker met de echo
    maar was zeker wel heel leuk om te zien.

2. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    heb ook een angelsounds in huis maar weet niet hoe het werkt..heb de gebruiksaanwijzing gelezen maar staat er zo vaag in

3. AHzondag

je moet gewoon gel op je buik smeren en dan met de angelsound erover heen gaan. dan hoor je waarschijnlijk niet zoveel totdat je het hartje hebt. jij bent al wat verder dus misschien hoor je ook dat je kleintje aan het trappen is. het is eigenlijk heel simpel

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    terug van gyn ze was efkes goe in retard,...alles is ok met de beeb hartje gehoord en al goe gegroeid was moeilijk echo krijgen van gezichtje maar we hebben het mooi zien zwaaien kmoe zegn is ganse opluchting!!!!

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

wat geweldig!!!!
    Al snap ik je typwijze niet helemaal sommige woordjes mja dat komt omdat ik niet uit belgie kom hihi. maar ik begrijp je volkomen met wat je bedoelt:p wel leuk zo, leer ik nog eens bij.(maar mocht ik eens antwoord geven op iets waarvan je denkt " huh" dan hoor ik t wel :p)
    maar echt super dat het een goede echo was.. zie je wel! geen paniek meid!!
    heb je het hartje ook gehoord?
    Liefs

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja fayy vergeet soms dat dit nederlands forum is ma als je iets nie begrijpt vraag je het maar ;)
    ja hartje gehoord en nu weet ik waar ik zoeken moet zal morgen ng ns proberen met ventje

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Besteld. Eindelijk. Ik hoop hem morgen / overmorgen in huis te hebben :) :D

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

de angelsound? hoop dat je t hartje dan meteen kan vinden:D!
    Liefs en veel plezier ermee

9. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi , ja tuurlk als ik iets niet begrijp.. dan zal ik t zeggen.
    ja...het hartje.. mm toen ze bij mij de echo deed heb ik niet opgelet waar ze dat apparaat plaatste..zat steeds naar de scherm te kijken..was een flinke scherm dus extra afgeleid..haha:p
    maargoed ik voel t wel dikke worden als ik met me vingers boven me schaambot voel.. dus ik ga morgen lekker proberen met de angelsound :D of vanavond stiekem al hihi :D

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Yes, ik hoop het ook. De VK kon het in 1x vinden. Dat is al een maand geleden, dus ik hoop het ook snel te horen :D I will let you know :)
    :D

11. AHzondag

mijn gyn zei dat hij wel een verdikking voelde twee vingers boven het schaambot en dat is mijn bm, maar nog niet duidelijk de bmkomt allemaal wel

heb wel het idee dat alles ineens opgezet is, mijn man zei vanmorgen ineens, wat een krijg jij ineens een buik!
    moet je voorstellen dat ik 5 kilo ben afgevallen en dat ik nog steeds niet veel kan eten omdat ik misselijk word, als je dan ineens wat meer buikkrijgt os wel leuk. ben nioet heel slank maar je zag wel goed verschil met daarvoor.

ik ga het ook straks nog proberen.

12. Fayy

Fayy Niet meer actief

die bij de vk zijn altijd beter.. maaaar ik denk wel dat je t met de angelsound al kan horen.. maar hoeft natuurlk niet. maar het is te hopen!
    ik ga nu me bedje in en ga kijke of ik t horen kan :D:D!

13. AHzondag

nou heb het niet geprobeert, was zo moe.

14. Fayy

Fayy Niet meer actief

@ sammie.. neem me niet kwalijk hoor.. maar was jij niet 2 weken ongeveer verder dan ik.. d8 dat jij al bijna 15 weken was ;$ of ben in de war met iemand anders die hier een keer gereageerd heeft.

15. AHzondag

ik zou volgens mijn eigen berekening nu 14 weken zijn, maar de echo liet al twee keer zien dat ik er een week naast zat.
    dus na woensdag maar even aangepast.

16. Fayy

Fayy Niet meer actief

ahaaa oke. dan ben ik toch niet zo gek als ik dacht ;)

17. AHzondag

hahaha nee klopt..
    was ik maar al zover haha
    wil jij een 3d echo laten doen?
    wij niet vindt het een beetje eng uitzien en ook is het dan geen verrassing meer, want je weet al hoe je kindje eruit ziet....

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus de angelsound besteld. Wat blijkt: TNT staakt. Pffff, dus ik ga het maar zelf halen dan. Ik kan echt niet meer wachten hoor hahahaha

19. Fayy

Fayy Niet meer actief

ehmm ik krijg m cadeau!! :D zei me zus, hihi
    maar dan wel pas veeel later want anders vind ik het er ook eng uit zien hoor! ik snap je wel sommige doen t met 8 weken en dan zie je echt zown klein kindje en best eng als ik eerlijk ben.. en dan denk ik dat je daar zoveel geld aan uit geeft... dan kan je beter een 2d doen of gewoon even wachten tot het wat gegroeit is. maargoed iedereen zijn eigen mening :)
    en dat ik al weet hoe t eruit ziet, maakt mij niets uit :d veranderen doet ie toch niet of je m nou gezien heb of niet, hahaha :p nou ja met 26 weken kan t nog wat veranderen toch :p

20. Fayy

Fayy Niet meer actief

hihi
    ik kon m gisteravond nog niet vinden, helaas :p
    wel allemaal geknetter hoorde ik.. net vuurwerk.. hahaha
    maar goed vandaag ben ik 12 weken..zal t over paar dagen nog eens doen :D

Deel Deze Pagina