Welke Fles?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door leeuw86, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn dochtertje drinkt haar fles in 10 min! leeg, veels te snel dus, ik hou er een pauze tussen en dan lukt het me net dat ze er 15 min over doet.

ze heeft nu de difrax fles, de avent heeft ze ook gehad, kleinste speen maar gaat ook te snel.
    dikkere voeding heeft ze al.

ik kan nu wel een andere fles gaan kopen maar ben bang dat ik dan straks een hele collectie in de kast heb staan.

er zijn vast wel meer moeders die dit probleem kennen, ik ben benieuwd welke fles jullie mij aanraden.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier hetzelfde, ook zelfs nog de dr brown fles geprobeert (je probeert wel eens wat he). Ik doe nutriton in de fles maar ook hiermee gaat het nog te snel en verslikt ie zich (difrax s en avent kleinste speen nr 1).

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    verder niemand? of had ik het beter in het kopje " na de bevalling" kunnen zetten

4. laurah

laurah Lid

7 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat je der niet heel veel aan kan doen.
    inderdaad anders meer pauze's ertussen.
    het is waarschijnlijk de giga zuigkracht die ze heeft.

als het goed is moet er wel een fles bestaan waar je in kan drukken en dat er dan op dat moment geen/weinig melk uit komt, maar weet nu ff niet zo gauw hoe die ook alweer heet.
    ik zal ff voor je neusen.
    en anders verloskundige/consultatie buro bellen, maar ik denk echt dat je der niet heel veel aan kan doen.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter deed dat ook. Zolang ze zich niet verslikken of buikpijn krijgen is het helemaal niet zo'n probleem. Mijn dochter werd woest als ik een pauze deed. Dus uiteindelijk maar gewoon laten drinken zoals ze wou. Ze sliep daarna altijd goed dus maar zo gelaten :) Aan de borst deed ze er trouwens een half uur over, maar uit die fles kon het maar niet snel genoeg gaan..

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Eigelijk is de eerst vraag is je dochter te vrede na haar voeding
    Zo na dan is er geen probleemm

Zo nee tja dan zijn de tips

Fles goed strak dicht draaien bemoeilijkt ook het drinken

En moet zeggen de drifrax heeft een van de kleiste gaatjes dus voor d rest weet ik het niet

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Volgens mijn moeder hadden ze vroeger spenen waar je zelf met een speld een gaatje in kon prikken. Klinkt ideaal voor jou maar ik weet niet of ze dit nog ergens verkopen?

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Niet de fles wisselen, maar de speen. Bij Prenatal hebben ze voor de Difrax flessen "Dental" spenen. Die speen is anders van vorm waardoor ze meer moeite moeten doen om de voeding binnen te krijgen. Dit heeft bij mijn dochter goed geholpen. Ze had nog haar fles binnen 10 minuten leeg, maar met een andere speen trok ze de fles leeg in 2-3 minuten. En natuurlijk kwam het meeste er dan weer net zo hard terug uit.
    Geen Johannesbroodpitmeel of rijstebloem meer daarbij gebruiken. Die Dental spenen werken het beste.

9. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    die drbrown flessen hebben ook een lastige speen. Mijn zoontje deed er dan wel een halfuur over, ook niet ideaal dus maar misschien werkt het bij jou snelle drinker wel goed ;)

en anders idd dental

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier het zelfde probleem, doe nu ook nutriton er door heen, en ben overgestapt naar tommee tippee flessen en nu doet ze er 20/30 min over, geen last meer van krampjes...

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier hetzelfde probleem, met de difraxflessen had hij hem (met nutriton) binnen tien minuten leeg. Zijn nu ook over op dr brownsfles en kan nu minder nutriton erin doen (de helft) en hij doet ongeveer 25 minuten over de fles.

12. ymke

ymke Lid

25 feb 2010
    58
    0
    0
    Bij de oudste hadden we een fles van avent. Maar de 2 jongste de dr brown fles. Ligt ook een beetje aan je kindje.
    Het is toch zoeken naar wat fijn is. Ook zijn de spenen helemaal anders. De oudste dronk zo hard dat hij de speen van de difrax fles plat zoog. Onze 2 jongste doen het het beste met de dr brown fles

Deel Deze Pagina