Hoi meiden... Hier iemand met een beetje smetvrees.. ben tot nu toe nog aan het temperaturen geweest onder mijn oksels.. Wilde het rectaal gaan doen, maar was bang dat ik allergische reactie zou krijgen op ontsmettingsmiddel of zeep.. Maar vriendlief heeft nu thermometer hoesjes besteld voor mij....erg lief!! .. maar ze waren alleen te bestellen per 50 of per 1000.. je raadt het al.. ik kreeg hier een doos binnen met 1000 stuks!! En ik vond het ook behoorlijk prijzig voor wat stukjes plastic... Wil hierbij eigenlijk aangeven dat als er nog andere mensen behoefte hebben aan thermometer hoesjes... en ze niet per 1000 willen bestellen.. kan ik je wel helpen aan een gedeelte voor een kleinere prijs! Groetjes Slunae Voor de duidelijkheid, het gaat dus om plastic hoesjes die je om je thermometer kan doen voordat je gaat tempen, en daarna weggooit.. voor de hygiëne dus. Ook heel handig als meerdere personen dezelfde thermometer gebruiken.
Hoeveel wil je er kwijt, hoeveel wil je er voor hebben en waar kom je vandaan? Ik werk nl op een KDV en daar is dat erg handig