Ik ben zelf 8 of 9 weken zwanger en ben totaal niet misselijk. Wel heb ik zeer gevoelige borsten. Ik ben benieuwd hoeveel procent last heeft van misselijkheid en per wanneer. (misschien wordt ik het nog wel?) Groetjes Annelie
Was al misselijk nog voor de test positief was... Is nu een goede week over, duurde best wel lang deze keer! Bij de eerste amper 4 weekjes misselijk geweest en bij de tweede 6 weken. Nu verdorie bijna 13 weken misselijk geweest. En te denken dat er vrouwen zijn die de volledige zwangerschap misselijk zijn
Vanaf week 5 tot aan heden.... Wen je wel aan hoor, tis alleen erg lastig! Liever kotsen in de ochtend dan die klote pijn!
Met zes weken zwangerschap kreeg ik last van misselijkheid. Gelukkig lang niet zo heel erg als bij de zwangerschap van mijn zoontje.
Ik heb ( ff afkloppen ) gelukkig nog geen last gehad van zwangerschapsmisselijkheid... poeh wat ben ik daar blij om
helemaal geen last van gehad, ja die borsten wel maar verder geen klachten. iedereen riep wat fiets jij er makkelijk doorheen. maar nu loop ik met een heupband, dat is dan weer minder.
ik was vanaf week 5 tot ongeveer week 18 misselijk, maar het is ook per persoon verschillend natuurlijk.
Ik was eigenlijk al eerder dan die 6 weken misselijk, zo rond het testen al...... Tot ongeveer 13 weken bijna elke dag en nu heb ik alleen nog momenten dat het op komt. En moet dan niet aan eten denken. Met name Broccoli is een ramp en dat eet ik dus niet meer! Gr
Vanaf week 6 t/m week 20 en rond de 30 weken ook nog 2 weken best wel aardig. Is nu (met 34wk) zo goed als weg....
Ik ben nog nooit misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap. Hooguit 1 a 2 x bij tanden poetsen maar dat had ik voor de zwangerschap ook al.
Vanaf week 6 opeens heftig 'weeiig' gevoel, misselijk, niet tegen geurtjes kunnen. Ben nu 3 weken verder en het komt en gaat. Soms helemaal niets aan de hand, soms hartstikke beroerd en gevoelig. (ohja: niet te vergeten het kokhalsen tijdens tandenpoetsen! Komt en gaat...) Amber
Ik weet dat misselijkheid niet fijn is, maar een beetje zou ik wel fijn vinden ter bevestiging van mijn zwangerschap. Gisteren werd ik een klein beetje weeig in de auto onderweg naar het werk, maar vandaag heb ik nergens last van....
Ik heb het sinds twee weken, maar niet altijd elke dag even erg! Maar voelt nietprettig overgeven gelukki nog neit en hopelijk blijft at zo, afwachten