Angelsound?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama007, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik gebruik gewoon bodylotion van dove, werkt ook super!

2. Niet meer actief

ik zou het niet te vaak doen hoor! je wordt er ongerust van omdat je het ws nu niet altijd meteen vind en de baby vind het ook niet al te fijn... tenminste dat zei de vk tegen mij!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Vanmorgen vroeg even geluisterd met mijn mannetje.....en tot onze verbazing heb ik hem tot nu toe alleen maar rechts gehoord en vanmorgen ineens links.....iemand ervaringen?

4. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Ja haha je kindje benut alle ruimte die die heeft hoor!
    Die van mij zit altijd links, en dan hups zit ie weer helemaal rechts, ik vind dit altijd wel fijn dat ie dan goed beweegd!

groetjes

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Okay Thanks voor je antwoord.

Soms duurt het wel 20 minuten voordat ik het hartje gevonden heb. Zal dit dan ook helemaal niet schadelijk voor de baby zijn? Als ik het eenmaal heb gevonden luister ik misschien max een half minuut! Maar het zoeken duurt zolang. Maar me beetje zorgen.

Sorry voor mijn geklaag... ;)

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb net de angelsound binnen gekregen..
    Ik heb hem net geprobeerd, hoor mijn eigen hartslag wel, maar heel zacht.
    Ga straks even oordopjes indoen, en dan zie ik het wel..
    Anders probeer ik het volgende week weer een keer..

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Mijn ervaring is dat je lager moet zoeken dan je denkt en goed olie gebruiken. Ik moet ook steeds heeel lang zoeken maar uiteindelijke krijg je het hartje wel te horen! Als het niet lukt moet je het nog even over 30 minuten proberen misschien is je kleintje net gedraaid. Succes!

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn moeder kwam er net mee aanzetten als cadeautje, blijkbaar staat in de aanbiedingsfolder van een of andere winkel!

Zette hem op mijn buik en meteen raak. Mijn moeder zei nog, dat is jou hartslag. Maar heb haar duidelijk gemaakt dat als dat mijn hartslag zou zijn, het niet zo goed met me ging ;) Daarna heb ik mijn moeder ook nog even naar mijn hartslag laten luisteren en ze is overtuigd. Hahahaha, geinig apparaatje maar of ik hem veel ga gebruiken....kweenie.

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gisteravond even weer geprobeerd.
    En jawel hoor, gevonden!
    Alleen ik zat eerst blijkbaar te laag zoeken, moest voor ijn gevoel vrij hoog zitten.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik heb sinds vandaag de angelsound ook, even 2 keer snel gezocht en tot 2 keer toe wel de navelstreng gevonden, weet nog wel bij mijn vorige zwangerschap dat als de verloskundige begon te luisteren dat het gezoef van de navelstreng er eerst ook altijd luid en duidelijk doorheen te horen was.. meer mensen die wel de navelstreng kunnen horen maar niet het hartje (maak me niet ongerust hoor want het is nog vroeg genoeg)

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Navelstreng horen ... ? :(
    Heb ik nog nooit van gehoord , hoe klinkt dat :)

12. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nou dat is je eigen hartslag en dan een harde woesj als ze bij de verloskundige met de doptone luisteren hoor je vaak ook eerst je navelstreng dat vertellen ze er dan ook altijd bij (hier in ieder geval)

13. Niet meer actief

Oh, dus dat is die woesj, ik zat me al af te vragen wat mn darmen aant doen waren :confused:
    Maar ik kon het ook niet laten, hem em vanmiddag gekocht. Direct na t eten gaan luisteren, man en ik allebij koptelefoon op... niks. :(
    Maar affijn, dat kon, heel normaal, geen paniek.

Ik later nog eens in all rust proberen en... ja ik hoor wat, heel enthousiast mannetje gesmst. Gelukkig niet de rest van de wereld, want later sluit ik em op de computer aan en... was t gewoon mn eigen hartslag. tja, da's echt geen treintje. :(

Maarja, al deze woorden hierboven beuren me weer helemaal op. Gewoon geduld hebben, op een gegeven moment hoor ik em vast wel en als mn buik zo dik is dat ik niet meer door de deur pas, dan hoef ik ook echt niet meer te twijfelen of t groeit of niet. :p

Deel Deze Pagina