Wil gewoon even met jullie delen dat ik vandaag de Lodger Shelter heb gekocht en ik ben er zo blij mee Zocht hem al een tijdje en vandaag in een babyzaak waar ik normaal gesproken niet veel kom omdat ze voornamelijk dure merkspullen verkopen zag ik hem liggen! Was een dure aanschaf maar omdat ik al zoveel 2e hands heb mocht ik dit, en ik ben helemaal in mijn nopjes, hihi Voor wie hem niet kennen, het is een draagzak voor de baby die ook als wikkeldeken in de maxi cosi kunt gebruiken omdat er een speciale opening voor de gordels in zit. Hij is in allerlei kleuren te koop en ik heb gekozen voor olijfgroen omdat groen mijn lievelingskleur is en omdat het voor zowel een jongen als een meisje kan. Haal hem als een klein kind steeds weer uit de doos, en doe hem om, en bekijk hem en voel de zachte vliesstof.......kan niet wachten tot ik mijn kleintje erin met me mee kan dragen......zucht Dit zijn toch wel de leukere momenten hoor
Oh wat leuk! Mooi hoor, kan me voorstellen dat ej blij bent! Kan je me misschien vertellen hoe duur ie was? Ik zoek er ook eentje als kraamcaeau voor mijn schoonzus.
Ik heb onlangs een lodger bunker gekocht (rood, voetenzak voor de wandelwagen), ik ben er ook helemaal mee in mijn nopjes en Rick zit met dit "koude" weer (eindelijk!) heerlijk warm (er boven uit te gluren ....hihihi). In de voetenzak behorende bij de wandelwagen was ik steevast mijn kindje kwijt - op een plukje haar na - wanneer ik deze tot boventoe dichtritste en nu is het toch zo'n leuk gezicht, hij is nu net mama's eskimootje.... \/
ik heb vorige week de lodger wrapper gekocht de fucia roze met bloemen. Het is echt helemaal super en zo zacht kan niet wachten totdat mijn meisje er in ligt.... Liefs Ivana
Ik heb ook een lodger wrapper. Echt ideaal! Is een heel goede aanschaf geweest. Heerlijk voor in de box en in reiswieg van de kinderwagen. Pim
http://www.mom2b.nl/baby-on-board/index.php?cPath=54 Ik heb zelfs 2 wrappers gekocht Ik kon niet kiezen en ben er echt helemaal weg van! Op de site die ik noem kun je de prijzen vinden/kopen, ik had het met 2 dagen in huis, ideaal! Groetjes Cellie.
Ik begin door jullie enthousiasme ook te twijfelen om er één aan te schaffen... Heb alleen wel een paar vraagjes: - gebruik je hem veel? - gebruiken je zo'n doek ook veel thuis (ik zie mezelf niet stofzuigen en andere klusjes doen met de kleine de hele dag aan mijn buik)? - wat zijn de voor- en nadelen precies?
Ik hoop dat iemand dit oude topic nog leest, maar kan je de wrapper en de binker nou gebruiken ind ewandelwagen? Zijn er mogelijkheden om het tuigje vast te maken ofkan dat alleen maar bij de shelter? Ik verwacht mijn kindje in september, dus wij gaan meteen de winter in. Lijkt me ideaal om de kleine lekker warm te houden...
De wrapper is voor kleintjes en ook als kleedje te gebruiken. Dus om in te liggen in de kinderwagen (eerste 6 maaanden?). De bunker is een soort voetenzak voor in de buggy, dus een stuk groter. Hoop dat je wat hebt aan deze info. Gr. Cellie.
Zeker een handig ding, ik gebruik hem voor in de wagen, heel handig. Dit is trouwens een leuke site, heb de lodger hier besteld http://www.2nfuse.nl/droomkamer/catalog/index.php
Mijn vraag is eigenlijk of je bij de wrapper en de bunker het tuigje van de wandelwagen of de maxicosi gewoon vast kan maken. Of er dus gaten ofzo inzitten waar de bandjes doorheen kunnen.
@Patricia: bedankt voor de site! Zie dat ze nu een actie hebben en geen verzendkosten rekenen. Das mooi meegenomen
Ik heb nog eens goed gekeken en gelezen en ik heb gezien dat je de bunker kan gebruiken in de kinderwagen en de wrapper niet. Ik denk at ik sowieso een bunker koop voor in de wagen en dan een wrapper dotty en een gewone voor in bed. Ik neem aan dat het warm genoeg is om in plaats van een dekentje te gebruiken en het lijkt me wel zo handig. Ik wil de shelter ook heel graag hebben voor de leuk en om af en toe een klein booschapje te ddoen in het dorp. Even de drogist of de super in. Hmm, ik ga marktplaats maar even plunderen, wordt wanders wel een heel duur grapje
De bunker is bedoeld voor de buggy, niet de kinderwagen....in de bunker zitten idd sleufjes voor tuigjes. De wrapper is wel voor in de kinderwagen, ze zijn trouwens bedoeld als deken/omslagdeken onder toezicht in niet voor in het bed. Tenminste dat staat op het label, weet nog niet of ik dat wel of niet zou doen eigenlijk, de katoenen misschien wel (dotty), die fleece weet ik niet.
De wrappers, bunkers en shelters zijn wel populair! Heb er nog een vraagje over: doen jullie je kindje eerst nog een jas aan? Ik vind het aan doen van zo'n jasje altijd zo'n gedoe. Vandaar dat het me zo makkelijk leek om Fynn meteen in de wrapper te wikkelen en dan de kinderwagen in.