We gaan binnekort twee weken naar zuid-afrika waar het nu dus hartje zomer is. En ik heb alleen maar warme broeken en truien op mijn positiestapeltje liggen. Iemand die nog wat zomerse positiekleding maat 46 heeft liggen dat voor een klein prijsje weg mag? Denk aan linnen broeken, rokken, korte legging etc?
Hoi ik heb positie kleding op marktplaats te koop staan, misschien zit er wat voor je bij... maat XL Marktplaats.nl - Advertenties van Trudy uit Steenwijk Hoef er niet veel voor te hebben....
Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik heb hier ook nog wel wat zomerse positiekleding liggen in maat 44/46 ofwel XL/ XXL. Van de broeken is het meeste maat 44, van de shirts is het meeste maat 46. Foto's heb ik nog niet van alles, maar die kan ik op verzoek natuurlijk wel maken. Stuur maar een pb bij interesse. Laat ook maar even weten waar je woont. Als we bij elkaar in de buurt wonen, kun je de kleding natuurlijk gewoon even komen aanpassen. BROEKEN: - Grijze, katoenen broek met 7/8 lengte, H&M Mama, maat XL. - Linnen broek ecru, Miss Etam maat 44 (valt vrij groot) - Linnen broek lichtgrijs, Miss Etam maat 44 (valt vrij groot) ROK: - Spijkerrok, Miss Etam maat 44 SHIRTS KORTE MOUWEN: - Lichtblauw t-shirt, Miss Etam Positie XXL - Groen shirt met witte strepen, korte mouwen en V-hals, H&M Mama XL - Fuchsia shirt met korte mouwen H&M Mama, maat L (waarschijnlijk te klein voor jou?) SHIRTS LANGE MOUWEN: - Rood shirt (elastisch katoen) met lange mouwen H&M Mama, maat XL - Lichtblauw shirt (elastisch katoen) met lange mouwen H&M Mama, maat XL DIVERSEN KORTE MOUWEN: - Tuniek met korte mouwen van een luchtige, doorzichtige stof. Hier heb ik ook een bijpassend hemdje bij. Beide zijn van Miss Etam maat XXL. - Luchtige blouse met korte mouwen, wit met zwarte stippen (polkadot), Esprit Maternity maat XXL.
Ik ga vanavond even goed lezen wat jullie hebben ok? Nu een druk mannetje dat heul graag naar buiten wil en ook alle aandacht uiteraard
Ik vind het moeilijk om kleding plat te zien, dan zie ik de pasvorm niet. Als jullie foto's maken, zouden jullie de kleding dan aan willen doen? Snap dat er geen zwangere buik in zit of dat het misschien te groot is geworden na de zwangerschap, maar dan kan ik de pasvorm zien. Mag ook naar mijn mail, pm me daar maar even voor als jullie foto's willen maken. Bedankt!
sorry maar daar heb ik echt geen tijd voor... heb mn handen vol aan de 2ling... voor 6,75 en een kleine bijdrage voor de kleding kan je de gok wel wagen toch...?