Angelsound

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama322, Nov 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    In de winkel kosten ze ongeveer 40 euro. Misschien is het idd wel slim om er 1 van MP af te halen.. Scheelt toch een hoop!

2. Mama322

Mama322 Actief lid

Aug 29, 2011
    384
    0
    0
    Ok de meesten dus rond de 10 weken... Ik heb er een te leen van mijn zusje.... En ik maak me niet zo heel snel druk hoor!....Ik weet dat je het met die angelsound soms niet of niet goed kan vinden..

Ben wel heel erg benieuwd!Bij mijn eerste had ik zo'n ding niet en was het iedere keer wel heel leuk om het hartje bij de vk te horen. Dat je het dan zelf thuis kan is wel heel erg leuk!

3. Tulpje22

Tulpje22 Lid

Jun 16, 2011
    84
    1
    0
    Met 11 weken en 6 dagen de angelsound gekocht. De winkelmedewerkster waarschuwde nog dat zij het pas met 18 weken kon horen toen ze zwanger maar dezelfde dag nog uitgeprobeerd en na een minuutje zoeken het hartje al heel duidelijk gehoord!

De verloskundige waarschuwde me echter dat het nooit helemaal bewezen is dat het zo vroeg in de zwangerschap geen invloed op het kindje heeft en adviseerde mij de angelsound dan ook niet te vaak te gebruiken.

4. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Heb net binnen 20 sec zelf het hartje gevonden met de angelsound jumper. Gekocht van MP voor 15 euries ! Totaal 20, moest een nieuwe batterij in van 5 euro.. Maar wat onzettend leuk is dat zeg ! Helemaal in love..

Share This Page