Bijna 35 weken zwanger! En ons kindje doet het geweldig vanochtend een groeiecho gehad en t is een kleintje maar niets zorgelijks ook mijn bloeddruk was goed 125/75 voor mijn doen erg laag omdat ik een hoge bloeddruk heb en daar medicatie voor slik! Maar ik had nooit gedacht dat deze zwangerschap zo rustig en zorgeloos zou verlopen, mijn vorige zwangerschap hing aan elkaar van vroegtijdige weeen en bloedverlies en ook nog een spoed ks op het eind ook ben ik vanwege mijn bloeddruk van bijde kinderen niet over de 38.3 weken gegaan en nu lijkt het er op dat dit een natuurlijke bevalling gaat worden die gewoon uitzichzelf start over een paar weken. Ik ben zo blij! Haha! Ik zie het allemaal zonnig tegemoet, t lijkt me toch gegunt een probleemloze zwangerschap en hopelijk ook bevalling. De gyn was ook heeel blij voor me en zij dat ik straalde en zo voel ik mij ook! Zo dat mag ook wel eens gezecht toch?
hahaha ow geweldig!! ik las je titel/onderwerp tijdens mijn eerste zwangerschap zong ik dat elke dag!!! super dat het zo goed gaat! houden zo! liefs