Wij gaan vandaag aan mijn familie (oma, opa, ooms en tantes) vertellen van onze zwangerschap. Ik heb lang getwijfeld, omdat het natuurlijk erg vroeg is, maar ze wonen allemaal vrij ver weg en ik vind het wel zo leuk om het ze persoonlijk te vertellen. Mocht het toch allemaal niet goed gaan, dan vind ik het geen probleem dat zij dat weten. Dus daarom vertellen we het nu toch maar Maar nu... hoe vertel je het op een leuke manier? Ik kan me niet bedenken hoe we dat nou vanavond gaan zeggen. Hoe hebben jullie het verteld aan jullie familie? Iemand nog een leuk idee? Gewoon ineens de mededeling in de groep gooien vanuit het niets zie ik niet zo zitten. Ik ben zo'n kip die dan steeds het moment voorbij laat gaan, en mijn man zou het vast nog vergeten ook Thanx alvast! En fijne kerstdagen
Ik heb op youtube echt een super aankondiging gezien. Je laat iedereen poseren voor een familiefoto. Jouw man staat achter de camera endoet alsof hij een foto gaat maken maar hij filmt. Dan zegt hij: oke iedereen zeg..... DANIP IS ZWANGER!
wow meis! ik had het nog niet eens gezien!! zie nu in een keer je topic! super gefeliciteerd!! ik heb de echo foto op een gegeven ogenblik stiekum op tafel gelegd en verder niets gezegd. het leuke was dat we met een groep zaten waarvan er meerdere van eens zwanger konden zijn haha dus toen de foto werd ondekt duurde het nog even dat ze door hadden dat het om mij ging .
hihi, die is wel leuk... Je zou er ook iets van kunnen maken dat het jullie laatste kerst met z'n 2en is? P.S. Laat je weten hoe jullie de aankondiging gedaan hebben en hoe de reacties waren? Veel plezier!
Hihi ja die foto is ook wel erg grappig! Zie het helemaal voor me! En ook leuk om die foto dan te hebben natuurlijk! Wie heeft nu de reactie vastgelegd op foto? En Amfy thanx! Ik had zelf gisteren in gedachten de echo foto in een lijstje ergens neer te zetten. En dan wachten op de eerste die het ziet. Bij ons zouden het er ook meerdere kunnen zijn. Zou dat leuk zijn? Straks ziet niemand het, of durven ze er niet over te beginnen.. @ Djinti: Ja maar hoe verpakt? Best lastig!
Ik had voor iedereen een cadeautje meegenomen. Voor de een een rompertje voor de ander een speentje. Gewoon wat kleins. En dat moesten ze tegelijk uitpakken. Verdere uitleg was niet nodig
Voor de opa en oma die ook gaan opassen hadden we een ehbo ( eerste hulp bij oppassen) doos gemaakt met spulletjes die nodig zijn bij het oppassen Ze hadden niet lang nodig om het te raden na het uitpakken van de luiers.
Ik had mijn familie laten weten door een kartonnen laptop, met een toetsenbord van chocola, en op het beeldscherm had ik de echofoto erin gedaan met daaronder het tekst, mij kunnen jullie binnenkort op jullie schoot nemen. Omdat de laptop van de buitenkant met een strikje versiert was zei ik dit is de kado van mijn vriend voor jullie. En voor mijn schoonfamilie had ik een houten postduifjes gebruikt met in hun poot een stukje papier met de verschillende teksten zoals, ons gezin wordt compleet, we krijgen een baby enz. En deze postduifjes had ik samen met de thee/koffie en cake geserveerd. en voor mijn beste vriend had ik een rompertje gekocht met de beste oom.
Thanx allemaal voor jullie reacties! We hebben toch de echo in een fotolijstje gestopt en dat ergens neer gezet. Alleen mijn moeder kon niet wachten dus die stond er naar te wijzen Maar 1 voor 1 hadden ze het allemaal door. Eerst opa en oma, die vlogen ons meteen om de nek. Toen mijn (favo) oom die had de tranen in zijn ogen, en ik werd platgedrukt, net als manlief haha! Hij is nog nooit zo geknuffeld door een man! Mijn oom zei het daarna tegen mijn tante, en die begon meteen te gillen. Mijn andere oom en tante zijn van zichzelf wat rustiger, maar ze vonden het erg leuk. Al met al dus ontzettend leuke reacties gehad, en ik vond het zo ook wel grappig. Alleen jammer dat de mensen het dus niet zelf konden opmerken Maar ondanks dat was dit ook wel heel leuk! Vanmiddag gaan we het op dezelfde manier bij de schoonfamilie doen. Ben benieuwd!
Wij hebben het zonder cadeau's oid gedaan. Mijn man kwam op het idee om te zeggen: Ja, k heb een zwemwedstrijd gewonnen. Normaal kan ik heel slecht zwemmen, maar deze keer heb ik gewonnen! Zag je allemaal gezichten die aan het denken waren of raar keken. We hadden dat even laten bezinken en dan zeiden we dat we zwanger waren.
Hier hebben we het de 2e keer vrij simpel gedaan; de week ervoor vertelde mn SM op een drukke verjaardag dat ze gedroomd hadden dat we een 2e kregen. De week later gaf mn dochter een kaartje aan oma met de text: U moet maar niet teveel meer dromen, want dan wordt het zo druk bij ons thuis. Ze stond meteen met dr hand voor dr mond Ooooh ik wist het niet, ooooh dan heb je je vorige week wel goed kunnen houden!!! Mn SZ was bezig met een of ander ontwerp voor haar klas, ik zei ik vind 't maar gekke plaatjes, dit is toch veel leuker? En legde de echo voor haar neer.
DANIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat lees ik nou meid!!!!!!!! Ik ben echt heel erg blij voor jullie, fantastisch, geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha thanx!!! Je was al zo lang niet op het forum online geweest, ik vroeg een paar weken terug nog naar je want jij moest het weten! Maar wat een lieve reactie! Ik pb je zo even ok?
Hihi, ja is goed! Lief dat je aan me had gedacht. Ik ben idd een tijd hier amper actief, leg ik je wel ff uit in pb'tje! En voor jou: geniet waar het kan!!!!!!!!!! Echt, vind het zo gaaf voor je!!!!
He Danip! Je hebt het al verteld zie ik, wat een leuke manier! Ik heb niks toe te voegen aan je originele post maar wil je wel even van harte feliciteren! Aan je onderschrift te lezen is het niet snel en makkelijk gegaan dus SUPER-GEFELICITEERD! Dit moet wel een heerlijke kerst en oud & nieuw zijn! Op naar 2012! Groetjes Maartje.