Ik moet vandaag zo veeel (sorry) poepen en een lichte diarree. Kennen jullie die buikpijnaanvallen bij diarree. Die heb ik dus ook en die gaan samen met harde buiken. Ik heb ooit hier gelezen dat dit alles een teken van een naderende bevalling kan zijn. Hebben jullie hier ervaring mee. Ben een uur geleden naar de wc geweest en nu moet ik al weer
Ik hoop het voor je dat het zover is! Ik herken wel flinke buikkrampen als ik wat dagen niet ben geweest en ik vrij ben. Dan heb ik tijd en zegt mijn lijf, eruit! Ik kan dan zelfs neigingen hebben om flauw te vallen, heel mijn bloed gaat ernaar toe. Zou wel fijn zijn om voor de bevalling leeggepoept te zijn... Succes!
yep hier ook eerst aan de diaree, een uurtje later had ik al weeen om de 5 min....en dat is niet fijn samen met de diaree hihi...
Ik had het vorige week, kon de hele dag naar de wc rennen. Daarna ook nog allemaal slijmpropjes verloren, en nog steeds elke dag iets, maar de kleine zit nog steeds
hier begon het ook bij beide kids met diarree en overgeven helemaal leeg en 3 a 4 uur daarna bevallen
Ze reageert niet meer... goed teken? Mooi foefje van moeder natuur om je van tevoren zoveel mogelijk leeg te maken (braken is wat overdreven natuurlijk, moeder natuur). Mijn grootste angst: poepen tijdens de bevalling waar iedereen bij is!
sandana; joh.. het is een groot bloedbad daar beneden voordat je bij t gedeelte aankomt waar je wel of niet een drolletje meeperst als je man gaat kijken dan zal dat grote hoofd wat uit dat voor hem bekende gat komt veeeeeeeel meer indruk maken dan een drolletje wat de vk meteen discreet wegwerkt
poepen heb ik beide keren gedaan...is niet leuk maar aangezien je al de hele tijd wordt bekeken daaronder en er in je wordt gewroed enz.....dan ben je over je schaamte heen hahahahaha....
Sorry dat ik even niet reageerde. Ik heb de afgelopen twee dagen heeeeel veel krampen gehad in mijn buik. Gisternacht dacht ik dat het werkelijk was begonnen. Urenlang regelmatige pijnlijke weeen. Maar nu is het weer helemaal rustig en ontlasting problemen over. grrrr wat een teleurstelling:x
dat is allemaal voorwerk.. scheelt straks weer Bij mn eerste was ook iedere dag overtijd teveel dus k snap dat je baalt sterkte met de laatste loodjes!
is idd voorwerk...alleen geeft het nog steeds geen garantie tot snel bevallen...stom he... Ik wens jullie idg veel succes!
Wat vervelend dat het niet heeft doorgezet! Hopelijk begint de bevalling snel zodat je de kleine in je armen kan sluiten! Heel veel succes!
jammer nog niet bevallen...ik heb de afgelopen 2 dagen hetzelfde...en kramp in mn benen en idd harde buiken ds ben benieuwd....