Afkortingen..en ongerust.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MvanG, Apr 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvanG

MvanG Lid

Nov 21, 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Beste.

Momenteel 20 weken en 4 dgn zwanger. Afgelopen vrijdag 20 weken echo gehad. Toen dus 20 weken en 2 dgn zwanger.

DBP was 48mm, HC was 173mm AC was 155 mm, FL was 319mm.
    Dan staat er TCD 217 mm ????????
    Als comentaar staat er ook nog groei PUZ ??????

Graag zou ik weten wat die laatste twee dingen willen zeggen. Ook had ik de vraag of u kunt zien of het een groot of wat kleiner kindje gaat worden.
    Mn vorige is geboren met 40 weken en 3 dgn en woog 3980 en 54 cm. Ben nu erg bang voor een nog groter kindje, en weet dit dan graag op tijd...

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Als het goed is staat er in je papieren die je mee hebt gekregen een mooi grafieke of na elke meting een lijntje met een bolletje wat aangeeft of de afmetingen boven of onder het gemiddlede liggen.
    TCD zijn de kleine hersenen en ik heb geen idee waar PUZ voor staat? Vraag dit even na bij je eigen verloskundige!

Imke

3. MvanG

MvanG Lid

Nov 21, 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Hallo,,

Geen papieren met grafieken meegekregen. Alleen een papiet met die afkortingen en die tekst.

4. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    dat is jammer.... misschien krijgt je verloskundige n uitgebreidere versie of kan zij het voor je inplotten!

imke

Share This Page