Angelsound

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jannieke, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb vorige week een angelsound gekocht. Ik probeer nu elke dag een keertje (of 2) te zoeken naar het hartje, maar nog steeds niets gevonden...
    Hoor op verschillende plekken men eigen hartslag en ook een helehoop goeroes ... Precies zeewind dat in de oren blaast ... Is baarmoeder dan denk ik?
    Moet ik me zorgen maken of ben ik gewoon tevroeg??

2. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Je bent nog wel vroeg ja... Ik heb er ook één en bij mij staat erop vanaf vijf weken. Ik heb het hartje de eerste keer gevonden met 11 weken, klonk nog erg stil en baby zwom altijd elders heen. Zou eigenlijk nu nog eens moeten proberen maar wil mezelf niet ongerust maken.

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Nog te vroeg denk ik....hier werd het pas makkelijk vinden met 14/15 weken:)

4. Leetje85

Leetje85 Actief lid

26 feb 2014
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon uk vanaf 13 weken vinden en zelfs dan vaak weg zwemmen... Om mezelf niet gek te maken probeer ik niet vaker dan 2 keer per week te luisteren. Wordt ook wel gezegd dat baby's het niet fijn vinden, daarom weg zwemmen. Wat daarvan waar is weet ik niet, maar was voor mij wel de reden om het niet te vaak te doen.
    Succes!

5. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent nog wel erg vroeg daarmee hoor. Je kindje heeft nog zoveel ruimte zowel om te bewegen als om als het ware verstopt te liggen dat het heel lastig is om te horen.
    Vanaf week 14 kon ik prima de hartslag horen en luisterde ik ongeveer 3 keer per week. Nu neemt de frequentie toe omdat ik het gewoon heerlijk vind om ieder dag heel even kort te luisteren en kindje heeft minder ruimte dus ook heel snel gevonden altijd. zijn verschillende theorien over of het kwaad kan of niet. de een zegt van niet, de ander zegt van wel. Ik weet dat het mij gerust stelt, dat het kindje niet wegzwemt van de doppler en dat maakt me meer ontspannen wat alleen maar goed is tijdens de zwangerschap.
    Dus... Hopelijk over korte tijd meer succes met het luisteren en laat je niet opjutten door anderen die het al wel gehoord hebben, ieder hoort het op haar eigen moment een keertje.

6. Veel te vroeg. Het kán met 10 weken, maar het gebeurt veel vaker dat je dan nog niets kunt vinden. Daarom staat er ook 'vanaf 12 weken' op de doos. Ik zou 'm lekker aan de kant leggen en het dan over een week nog een keer proberen. Wat Leetje ook zegt; er zijn genoeg verloskundigen e.d. die aangeven dat een AngelSounds niet zo fijn is voor je kindje. Voor jezelf lijkt 2 keer per dag proberen me ook behoorlijk frustrerend.. Hier hoorde ik pas iets met 13 weken.

7. Blue 7

Blue 7 Actief lid

29 apr 2014
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te vroeg wss, ik hoorde pas wat met 13,5 week.

8. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik hoorde het met 11 weken maar was wel zoeken hoor...nu hoor ik het in 1 keer...dus nog ff wachten

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Rond 11/12 weken ook nog echt zoeken en vaak klonk het verwarrend. Zou nog even wachten. Vanaf 14 weken vond ik de hartjes binnen 10 seconden en vanaf 16 weken hoor ik het direct.

10. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Het kan wel hoor. Ik hoorde het hartje al met 9.5 week! Maar niet in paniek raken!

11. Kristelo

Kristelo Actief lid

15 mei 2013
    308
    1
    16
    NULL
    Ik ben ook 11 weken. Net weer geprobeerd en t enige dat ik hoor is geruis en de "zee"

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Bij mij op de doos staat zelfs 14/16 weken. Je lijkt me dus wat aan de vroege kant.
    Ik heb hem zelf nog maar een weekje en toen was het ook echt wel even zoeken.

13. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Ik heb eergisteren voor het eerst geprobeerd en moest heel lang zoeken zat helemaal rechts !! Maak je niet druj

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb sinds vorigeweek de angelsound in huis. Hier vond ik hem meteen. Maar komt misschien ook omdat ik al 2 zwangerschappen gehad heb, en dus precies de plekjes weet waar je het kan vinden.

Bij mij zat het links 2 tot 3 cm boven het schaambot. Geduld is een schone zaak, en vaak is het mm werk in het begin.

15. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje met 11 weken gevonden...
    Bij deze zwangerschap vind ik hem ook niet...
    Zelfs de verloskundige had nog moeite met het vinden van het hartje, ligt erg naar achter blijkbaar...
    Even geduld hebben nog komt vanzelf:)

Deel Deze Pagina