vraagje over de pretecho en de SEO

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door snoepje84, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

Beste dames

Ik heb een vraagje ik kreeg met de SEO te horen dat alles gelukkig goed was met de kleine (op de lage placenta na) de echoscopiste maakte een opmerking dat de kleine al wimpers had maar kan dat al met 20 weken?? En met de pretecho rondom de 23 weken zag ik duidelijk dat de kleine al wenkbrauwen had dat zei de echoscopiste van de praktijk ook vooral toen de kleine ging happen in het vruchtwater zag je duidelijk zn wenkbrauwen maar kan dat al zijn dat de kleine al wenkbrauwen heeft? Ik lees wel op het Internet dat dit pas begint na 26 weken zo. Nu zijn me man en ik beiden donker qua haar kleur zou dat er wat te maken mee hebben?

Wat een vragen hè :D maar ben gewoon zo nieuwsgierig.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Het kan inderdaad dat de echoscopiste wenkbrauwen en wimpertjes heeft gezien. In de vierde maand worden zowel de wenkbrauwen als de wimpers aangelegd. Mogelijk heeft jullie kindje mooie lange wimpers, omdat de echoscopiste dit duidelijk kon zien! Het zal vast een prachtig jongetje worden!

Groetjes Monique

3. snoepje84

snoepje84 Niet meer actief

hihi bedankt!

Deel Deze Pagina