Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sophiaatje, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Goede avond !

Wat ben ik blij!
    Ik dacht laat ik eens proberen het hartje te zoeken.. Wel belachelijk vroeg maar met me oudste rond 14 weken en met de jongste rond 10 a 11 weken al gevonden dus ik dacht laat ik t gewoon eens proberen en tot me verbazing het hartje gevonden :$
    Ik leg de angelsound nog even wat weken weg en zie wel of ik m überhaupt verder nog ga gebruiken misschien als ik een keer onzeker ben maar dat ben ik nu absoluut niet hoor dit was pure nieuwsgierigheid had zoiets van "t kan toch niet! Maar stel je voor.. :D"

Zijn er meerdere dames die ook al zo vroeg wat konden horen? Ik ben trouwens niet slank ofzo maar misschien komt het omdat het me 4e (met me miskraam 9w6d meegerekend was voor de zwangerschappen van me meisjes :) ) zwangerschap is ..

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook het hartje gevonden met 8 weken en 4 dagen, heel vroeg en heel verweg maar niet minder mooi! :) Ik luisterde regelmatig in het begin maar vanaf 14 weken voelde ik hem al en vanaf die tijd ligt hij opgeborgen.

3. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik heb het wel geprobeerd, maar niet gelukt met 8 weken. Ik heb ook niet heel lang gezocht hoor, ik wou me er niet druk in maken. Met 10 weken wel snel gevonden.

4. Sophiaatje

Mooi is dat ! Met me dochters wel geluisterd tot ik ze voelde bewegen en dan miss heel af en toe nog maar nu heb ik zoiets van ik geloof t wel misschien een andere keer weer was gewoon nieuwsgierig ben er met me eerste zwangerschap enthousiast mee bezig geweest 2e wat minder en nu niet echt haha maar t blijft mooi 💝

5. Sophiaatje

Ik heb ook niet zo heel lang gezocht ik stond er zelf verbaasd van ik heb een angelsound die de hartslag berekend zegmaar maar t "treintje" was zo ver weg dus was heel zachtjes maar toch ook wel weer duidelijk heb t opgenomen met me telefoon haha :D en nee druk maken moet je zeker niet heb dat echt wel gedaan bij me andere twee maar nu weet ik natuurlijk "hoe dat gaat en dat je t hartje niet altijd vind etc"

Deel Deze Pagina