Ineens bruin bloed bij het afvegen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mijnimeel, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    :x De schrik van mijn leven :x

Ik had al een paar dagen last van een beetje bruin bloed bij het afvegen. Vrijdag- op zaterdagnacht werd het ineens stukken erger :pale: . Bij het afvegen had ik niet een paar druppeltjes, maar echt hele grote vegen! Elke keer. Dus ik de hele nacht niet geslapen en zaterdagochtend om 8.00 uur de VK gebeld omdat ik me gewoon ongerust maakte. Ik mocht gelijk langskomen in het ziekenhuis (want de VKpraktijk is gehuisvest in het ziekenhuis).
    Bij de VK: onderzoek gehad, hartje gehoord maar voor de zekerheid doorgestuurd naar de gyn! Daar heb ik een echo gehad, inwendig onderzoek en hebben ze een uitstrijkje gemaakt!

De baby bewoog goed, het hartje klopte naar behoren en ze konden NIETS vinden! Ze weten niet waar het bruine bloed (=oud bloed) vandaan komt. Voor de zekerheid moet ik morgenochtend nog wat urine inleveren bij de huisarts om te controleren of ik wellicht een blaasontsteking heb; daar kan het bloed ook nog weleens vandaan komen.

Inmiddels is het bloeden opgehouden :D Ik had gisternacht nog 2 keer een druppeltje en dat was het! Zo snel als het kwam, zo snel is het weer weg! Het schijnt vaker voor de komen zei de gyn.
    Ik hoef me verder nergens zorgen om te maken. Pas bij krampen en rood bloed is er iets aan de hand en dat heb ik gelukkig allebei niet!

Wat een verhaal he! Ik ben me rot geschrokken!

Heeft een van jullie dit ook meegemaakt?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pffff..kan me zeker voorstellen dat je je rotgeschrokken bent zeg!
    Gelukkig lijkt er niks aan de hand met die kleine!
    Heel veel succes maandag!

Elmo

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik verloor zoiezo tot week 13 bruin en me schoonzusje is nu bijna 29 week zwanger van een 2ling en die verlies nog steeds bruinverlies al haar hele zwangerschap.
    het kan dus wel gewoon doorgaan.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik zou me ook rotschrikken.
    Heb wel rood bloedverlies gehad in de 2e helft mijn 1e zwangerschap. Meerdere keren zelfs.
    Ook geen oorzaak kunnen vinden.

Hoop dat het bij deze ene keer blijft!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier trouwens tot 8 weken bloedingen gehad (en niet alleen bruin).
    Verklaring toen was de innesteling en het groeien van de baarmoeder.
    Elmo

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    idd over het groeien van de baarmoeder is ook tegen me schoonzusje verteld dat zou het ook kunnen zijn he

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Daar had ik nog nooit van gehoord maar je weet het maar nooit!
    Het is nu in ieder geval over en daar ben ik blij om:)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig!
    Nog 3 wk en je hebt je 20 wk echo!

Deel Deze Pagina