Aaaargh, Wie is nog meer net het tweede trimester ingegaan en baalt van haar kledingmaat? Ik kan m'n normale broeken/rokken net niet meer aan vanwege een soort peuterbuikje en de band van de enige positiebroek die ik heb glijdt steeds naar beneden. Omslaan staat lelijk als je er een leuk topje boven doet vind ik... Ik schaam me momenteel eerlijk gezegd een beetje voor m'n buik, omdat ik eerst een mooi strak plankje had, maar nu dus een dikke peuterbuik. Alsof ik al weken niet meer naar de wc ben geweest (wat eigenlijk ook zo is). Ik probeer m'n schouders goed naar achter te doen, hakjes aan te trekken enzo zodat het minder opvalt, maar eigenlijk verstop ik hem het liefst!! Als ik over straat loop zou je ook niet denken dat ik zwanger ben, maar hooguit iets uit proportie of dat ik teveel heb gegeten muhahah. O, was het maar zover dat ik een mooi zwanger buikje had waarmee ik kon pronken i.p.v. deze tussenmaat.
haha ik had dat ook en zelfs nu nog soms, bij sommige positiekleding is de buikband dan weer veel te wijd en die sla ik dan ook om, al is dat onder een strak shirtje inderdaad minder.. sterkte, het buikje komt echt wel, houd vol
Inderdaad, de tussenmaat is maar niks. Ik ben al niet mager, dus eer mijn buik op een zwangere buik lijkt, zijn we al even verder... Maar ja.. toch niks aan te doen. Even doorbijten en dan zien de mensen tenminste dat het niet gewoon een dik-zijn-buik is. Hehe. xxx
Ik ben nog maar pril zwanger, maar al een buikje...ik zie de mensen denken. Amaai die word er ook niet slanker op, liefst gil ik de hele dag dat ik zwanger ben.
haha, hier zwanger van de derde, 10 weken nu en mn buik lijkt wel als van 20 weken! Ik ben van mezelf nogal dik, bij de eerste zagen ze pas rond de 20/25 weken echt goed dat ik zwanger was.... Dat was ook echt *** Zijn leggings en jurkjes niks voor je? Die zitten in deze tussenmaat namelijk het lekkerst...
Heb ik ook een tijd gehad, heb tot 28 weken mn normale broeken aangehad, gewoon knoop open en riem erom, niemand die iets zag.
Hier ook bij de 1e tot 25 weken geen zwangerschapskleding aangehad. Had gewoon geen buik VK dacht dat ik voor een intake kwam, maar ik kwam voor de 20 weken echo
Heel herkenbaar! Ik kon vanaf een week of 14 mijn oude broeken echt niet meer aan, maar die positiebroeken zakten nog af. Toen heb ik tijdelijk in een te grote broek rondgelopen. Ik schaamde me ook kapot want ik ben al dik en ik hoorde mensen achter mijn rug zeggen dat ik was aangekomen. Terwijl er toen pas 1 kilo extra zat! Dat deed best wel pijn. De buik zag je wel, maar leek inderdaad op constipatie of zoiets. Vanaf week 18 is het hard gegaan en nu ben ik overduidelijk zwanger en zit de positiebroek ook lekker. Dus misschien een paar weekjes een tuniekje o.i.d. dragen?
Ik kan nu ook niet meer in mijn gewone broeken. Nogal slank van mezelf en nu idd ook zo'n buikje alsof ik teveel heb gegeten of weken niet naar het toilet ben geweest Mijn oplossing is jurkjes, tuniekjes en leggings!!! Bevalt me prima, zo moet ik mijn buikje niet meer proberen intrekken want dat lukt toch al niet meer. Toch verlang ik ook al naar zo'n mooie zwangere buik hoor !
Gisteren heb ik voor het eerst een positiebroek aangehad. Die zit wel heel lekker (en zakt ook niet af) maar mijn buik is wel meteen een stuk duidelijker. In een normale broek wordt die toch een beetje naar achter gedrukt zeg maar, waardoor het minder opvalt. Maar goed, ik voelde me echt niet fijn toen ik in de spiegel keek gister. Het ziet er gewoon uit alsof ik kilo's ben aangekomen (wat ik ook al ben, maar het valt nu pas echt op). Niks zwanger, gewoon dik. Mijn vriend vind dat ik me aanstel, maar ik voel me er echt niet prettig bij. Ik kan dus ook niet wachten totdat het een echte buik wordt, waarbij iedereen meteen ziet dat ik zwanger ben!
Ik ben zelf nu net 13 weken zwanger, maar mijn broeken zitten niet lekker. Heb knoopsgaten elastiek gekocht (niet charmant) maar zit wel lekker. Dan kan je nl je gewone broeken aan, met wat langs erover. Dan kan je die moeilijke maat tijdelijk overbruggen. En ik draag ook veel leggings. Al moet ik ook wel zeggen, dat ik niet kan wachten op een mooi zwangere buikje. Dikke kus, Julie
ik hoop voor iedereen dat het niet zolang duurt als bij mij... ben nu 22+2 weken zwanger en nog steeds niet een mooi buikje... ziet er bij mij ook uit alsof ik gewoon ben aangekomen... kan niet wachten op het mooie buikje...
Ik vond die tussenmaat ook zo irritant ja! Gewone broeken zitten niet lekker meer en zwangerschapsbroeken zijn veel te ruim Ik droeg ook regelmatig leggings met tuniek of lange trui en ook mijn gewone broeken met een elastiekje ja, maar dat zit eigenlijk ook niet lekker meer.... Leek bij mij ook een patat met mayo buik Nu gelukkig met 24 weken een mooi buikje, leuk om te accentueren en zwangerschapskleding zit veel mooier. Komt echt, maar gewoon nog even geduld hebben!
Ook voor mij herkenbaar...! Ik vond het verschrikkelijk, leek net alsof ik elke dag een paar zakken chips at. Nu vanaf de 20 weken ben ik er pas echt blij mee. En nu heb ik al best een flinke buik Eventjes doorbijten, hij wordt steeds mooier!